آغاز اجرای پویش اطعام و احسان حسینی در تهران
کد خبر: 4074791
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
پرپنچی خبر داد:

آغاز اجرای پویش اطعام و احسان حسینی در تهران

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از آغاز پویش اطعام و احسان حسینی خبر داد و گفت: اجرای این پویش در قالب تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‎های معیشتی میان نیازمندان تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

پویش اطعام و احسان حسینیبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با تشریح پویش اطعام و احسان حسینی، اظهار کرد: درایام ماه‌های محرم و صفر امسال همانند سنوات گذشته توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد.

وی افزود: این پویش در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام و انفاق و کمک به نیازمندان با نام مبارک امام حسین(ع) از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

پرپنچی با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش، گفت: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را از طریق کد دستوری #1* 021*8877* و همچنین، شماره‌گیری تلفن گویای 7355-021 و درج عدد 14 یا شماره کارت 6037997900002008 واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: جذب حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از دیگر طرح‌هایی است که در ایام ماه‌های محرم و صفر به طور ویژه دنبال می‌شود.

انتهای پیام
captcha