مناطق مرزی ایثار رزمندگان اسلام را گواه هستند
کد خبر: 4075043
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

مناطق مرزی ایثار رزمندگان اسلام را گواه هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مناطق مرزی کشورمان ایثار، دلاوری و رشادت یکایک رزمندگان اسلام را گواه هستند.

مناطق مرزی ایثار رزمندگان اسلام را گواه هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی 10 مرداد در سرکشی از پایگاه‌های عملیاتی مرزی لشکر 3 ارومیه، اظهار کرد: در سایه بیداری و آمادگی شما، دشمنان انقلاب اسلامی جرأت جسارت و تعدی به مرزهای ایران اسلامی را ندارند.

وی ادامه داد: مناطق مرزی شمالغرب یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های شما رزمندگان دلاور است و زحمات شما با هیچ زبانی قابل تقدیر نمی‌باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان تصریح کرد: پـاسداری، محافظت و حراست از مرزها نعمت‌هایی است، که خداوند متعال در اختیار انسان قرار داده است و جا دارد انسان از آنها به‌عنوان امانت‌های الهی محافظت کند.

حجت‌الاسلام فیاضی افزود: شما با تلاش‌های شبانه‌روزی خودتان اجازه نمی‌دهید، کوچک‌ترین خللی در امنیت پایدار مرز‌های جمهوری اسلامی ایران ایجاد شود.

وی گفت: دشمنان اسلام با استفاده از روش‌های متنوع همچون اقدامات مسلحانه، تبلیغات رسانه‌ای، نفوذ در عقاید و اخلال در ارزش‌های جامعه درصدد هستند، که در امنیت و نظم کشورها اختلال ایجاد کنند و منشاء نفوذ آنها گاهی مرز است.

وی بیان کرد: در این میان مناطق و کشورهایی که دارای تمایزهای قومی، فرهنگی و مذهبی هستند، در معرض تهدیدهای بیشتری قرار ‌می‌گیرند.

فیاضی گفت: در چنین شرایطی تحقق امنیت پایدار و محرومیت‌زدایی دشوار است، ولی در ایران اسلامی با تمام توان در این زمینه گام برداشته می‌شود، که به‌خاطر همراه و همدل بودن مردم توفیق‌های زیادی حاصل شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی، در پایان این دیدارها با اهدا هدایای فرهنگی از تلاش‌های رزمندگان لشکر عملياتی۳ حمزه(ع) مستقر در مناطق مرزی تجلیل کرد.

انتهای پیام
captcha