تأکید رهبران جهاد اسلامی و حماس بر اتحاد مقاومت
کد خبر: 4076970
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

تأکید رهبران جهاد اسلامی و حماس بر اتحاد مقاومت

اسماعیل هنیه و زیاد النخاله در یک تماس تلفنی شامگاه دوشنبه ضمن تجلیل از مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی بر شکست راهبرد دشمن برای اخلال در اتحاد مقاومت تأکید کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و زیاد النخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی شامگاه دوشنبه، 17 مرداد در یک تماس  تلفنی بر شکست راهبرد دشمن برای شکستن اراده مردم  فلسطین و ایجاد اخلال در اتحاد مقاومت تأکید کردند.

رهبران جهاد اسلامی و حماس ضمن درود به روح شهدای گروهان‌های القدس و مردم فلسطین که در جریان تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند، تأکید کردند: خون پاک این شهیدان چراغی خواهد بود که راه مقاومت و پایداری را روشن نگه می‌دارد.  

هنیه و النخاله در زمینه نبرد اخیر با اشغالگران و پیامدهای این نبرد و همچنین راه‌های تقویت مقاومت و همکاری در این زمینه بحث و گفت‌وگو کرده و اقدامات مکمل گروه‌های مقاومت در نبرد اخیر را ستودند. این دو رهبر مقاومت همچنین، از استواری مردم کرانه باختری و مقاومت دلیرانه آنها و همچنین تلاش‌های سیاسی صورت گرفته در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی تقدیر کردند.

اسماعیل هنیه و زیاد النخاله در پایان گفت‌وگوی خود توافق کردند به‌زودی نشستی در سطح رهبران میان حماس و جهاد اسلامی برگزار کنند. این نشست به بررسی تحولات سیاسی و میدانی و همچنین راهبرد آینده مقاومت اختصاص خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha