«شما و رادیو قرآن» را بشنوید + صوت
کد خبر: 4078167
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

«شما و رادیو قرآن» را بشنوید + صوت

شما و رادیو قرآن، عنوان برنامه جدید این شبکه رادیویی است که با محوریت معرفی تازه‌ها و اطلاع‌رسانی این برنامه‌ها به روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایکنا، «شما و رادیو قرآن»، عنوان برنامه‌ جدید این شبكه رادیویی است كه با محوریت معرفی تازه‌های رادیو قرآن شنبه‌ها، ساعت ۱۷:۳۰ به روی آنتن می‌رود.

مخاطبان برنامه «شما و رادیو قرآن» با چگونگی تهیه و تولید برنامه‌های شاخص این شبکه رادیویی از طریق مستندهایی که از پشت صحنه‌ها تهیه شده است، آشنا خواهند شد.

گفت‌وگو با برنامه‌سازان مختلف رادیو و مدیر رادیو قرآن و مدیران سایر گروه‌های مربوطه این شبکه رادیویی، آشنایی با روند ساخت و تولید و پخش یک برنامه رادیویی، پخش پیام‌های صوتی مخاطبان این برنامه و اعلام نظرات از دیگر بخش‌های این برنامه است. شماره این برنامه برای ارتباط مخاطبان 27860100 است.

پرداختن به ویژه‌برنامه‌های دهه نخست ماه محرم چون قدسیان، نفس مطمئنه و کلام خوبان و بیان پیام‌های شنوندگان به سامانه پیامکی برنامه از جمله بخش‌های برنامه این هفته «شما و رادیو قرآن» بود. این برنامه با دعوت احمد فراهانی، مدیرگروه آموزش رادیو قرآن درباره محتوا و برنامه‌های این گروه همراه بود.

فراهانی با اشاره به اینکه تغییر زمانی برخی از برنامه‌های این گروه با پیگیری شنوندگان همراه است که این حکایت از استقبال مخاطبان را دارد، گفت: درسنامه‌های حفظ، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، تلاوت من، اکسیر، در محضر قرآن، مسیر انس، فهم زبان، و ... از جمله برنامه‌های پرمخاطب این شبکه رادیویی با کارشناسان و متخصصان این عرصه است.

وی درباره جشنواره قرآنی صد، برنامه پرمخاطب و روتین شبکه رادیویی قرآن افزود: این برنامه انس و الفت تمامی اقشار جامعه را با کلام وحی با رویکرد ساده‌خوانی قرآن فراهم کرده است. عمده شنوندگان این برنامه در این فاز از جزء یک فرازهایی را به صورت ساده‌خوانی تلاوت می‌کنند، اما باز هم در صورت عدم اطلاع از این موضوع، می‌توانند بدون محدودیت از هر سوره یا آیات قرآن به صورت ساده‌خوانی بخوانند.

برنامه شما و رادیو قرآن به تهیه‌كنندگی فاطمه كاشانی‌وحید و گویندگی حمید عبیری و گزارشگر میدانی فاطمه مهرعلیان و هادی خادم‌الحسینی به روی آنتن خواهد رفت.

کد
انتهای پیام
captcha