برپایی دوره آموزشیاری قرآن‌ ویژه سربازان آذربایجان غربی
کد خبر: 4079352
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

برپایی دوره آموزشیاری قرآن‌ ویژه سربازان آذربایجان غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از برپایی دوره آموزشیاری قرآن‌ ویژه سربازان استان خبر داد و گفت: این دوره برای سربازان علاقه‌مند که از سراسر استان اعزام شده‌اند به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

برپایی دوره آموزش‌یاری قرآن‌کریم ویژه سربازان در سپاه آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی 29 مرداد در اختتاحیه دوره‌های آموزشیاری قرآن کریم در ارومیه، اظهار کرد: طبق فرمان مقام معظم رهبری به ستادکل نیروهای‌ مسلح، هر سرباز باید در پایان خدمت مقدس سربازی یک یا چند مهارت کسب کند.

وی از راه‌اندازی قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان در سپاه درراستای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب در طول چند سال اخیر خبر داد و گفت: این مجموعه به طور مستمر و طبق برنامه فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی یکی از مهارت‌های مصوب اجرایی را دوره آموزش‌یاری قرآن کریم عنوان کرد و گفت: پیامبر اکرم(ص) پیرامون بحث اهمیت قرآن کریم و آموزش آن فرموده‌اند «خیرکم من تعلم القرآن و علمه؛ بهترین شما کسی است که قرآن را فرا گیرد و به دیگران یاد دهد».

شهسواری اضافه کرد: این دوره برای سربازان علاقه‌مند که از سراسر استان اعزام شده‌اند، به مدت یک هفته با هماهنگی و همکاری دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

وی در پایان گفت: سربازان در دو کلاس مجزا و به استعداد 66 نفر در طول این هفته دوره دیده و در پایان برای افرادی که در آزمون‌های مربوطه قبول شوند، مدرک آموزش‌یاری قرآن کریم با امضای عقیدتی سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha