180 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در قم افتتاح شد
کد خبر: 4081802
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳

180 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در قم افتتاح شد

طی مراسمی در جریان سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به قم همزمان با هفته دولت، ۱۸۰ واحد مسکونی در این استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در قم افتتاح شد

به گزارش ایکنا  از  قم، آیین بهره‌برداری از 180 واحد مسکونی طرح زیتون 6 در اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان قم روز گذشته، هفتم شهریورماه با حضور قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، شاهچراغی، استاندار قم و دیگر مدیران استانی در شهرک پردیسان برگزار شد.
 
داریوش بلدی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در حاشیه افتتاح از این طرح‌ها در سخنانی بیان کرد: در این طرح انبوه‌سازی ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانک مسکن به متقاضیان پرداخت و بقیه آن حاصل آورده مردم بوده‌ است.
 
وی ادامه داد: با تشکیل کمیته فنی معماری در استان قم، ضوابط معماری در این طرح مورد توجه بوده و در مبحث اجرا نیز نظارت مستمری جهت کیفیت احداث واحدها انجام‌ شده است.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم هزینه ساخت هر متر از این واحدها را چهار میلیون و ۷۰۰ تومان دانست و یادآور شد: ۱۲۰ پارکینگ مسقف در پروژه زیتون شش جانمایی شده است.
 
وی یادآور شد: ۱۱۸ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده که حدود ۷۰ میلیارد تومان از آن آورده متقاضیان بود و این طرح در مساحتی بالغ‌ بر ۲۵ هزار مترمربع از آبان‌ماه سال ۹۹ وارد فاز اجرا شده‌ بود.
انتهای پیام
captcha