اختتامیه اولین دوره توانمندسازی معلمان مدارس راهیان کوثر آذربایجان غربی
کد خبر: 4082446
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

اختتامیه اولین دوره توانمندسازی معلمان مدارس راهیان کوثر آذربایجان غربی

اولین دوره توانمندسازی معلمان و مدیران آموزشی و پرورشی مدارس راهیان کوثر آذربایجان غربی با حضور ۱۵۳ نفر از معلمان ابتدایی این مدارس برگزار شد.

حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، 10 شهریور در مراسم اختتامیه دوره آموزشی و توانمندسازی معلمان و مدیران آموزشی و پرورشی مدارس راهیان کوثر استان که با حضور 153 نفر از این معلمان برگزار شد، با اشاره به اهمیت شغل معلمی و جایگاه آموزگاران اظهار کرد: معلمان و دبیران در تکامل آدمی سهم و نقش زیادی را بر عهده داشته‌اند و در تربیت دینی و علمی دانش‌آموزان هم نقش به‌سزایی دارند.

وی با بیان ضرورت تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان افزود: معلم نقش مهمی در انتقال مفاهیم انقلاب و آرمان‌های نظام به نسل جوان دارد از این رو است که همواره شغل معلمی را مانند شغل انبیا معرفی می‌کنند.

سرهنگ حسین وفاکار، مسئول موسسه فرهنگی آموزشی راهیان کوثر آذربایجان غربی هم در این مراسم با بیان اینکه مدارس راهیان کوثر نزدیک به چهار سال بوده که در استان فعالیت خود را شروع کرده است، تصریح کرد: بیش از دو هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این مدارس در سطح استان تحصیل می‌کنند.

در پایان از معلمان و مربیان نمونه موسسه فرهنگی و آموزشی راهیان کوثر آذربایجان غربی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha