ضرورت حل معضل مسکن در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4082642
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

ضرورت حل معضل مسکن در آذربایجان‌غربی

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: یکی از مهمترین مشکلات در آذربایجان غربی، در وضعیت کنونی، موضوع مسکن است که باید برای رفع آن از تجارب دیگر استان‌ها و برخی کشورهای موفق بهره ببریم.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه، ۱۱ شهریور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: امسال برای نخستین بار است که مرز تمرچین پیرانشهر برای عبور زائران اربعین حسینی بازگشایی شده است که این موضوع جای خرسندی دارند و نیاز است که زیرساخت‌های لازم در این مرز برای استفاده زائران به طور کامل تأمین شود.

 وی افزود: باید از این فرصت فرهنگی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد، در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران اباعبدالله الحسین(ع) همه نهادها و ادارات مسئول برای تأمین زیرساخت‌ها و امکانات کمک کنند تا زائران به راحتی تردد داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان و گلایه از عملکرد بانک‌ها در رفع مشکلات سرمایه در گردش تولیدکنندگان ادامه داد: بانک‌ها در عملکرد و پرداخت تسهیلات تجدید نظر کنند تا مشکلات تولیدکنندگان حل شود 

وی گفت: یکی از مهمترین مشکلات در آذربایجان غربی، در وضعیت کنونی، موضوع مسکن است که باید برای رفع آن از تجارب دیگر استان‌ها و برخی کشورهای موفق بهره ببریم.

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خطاب به هیئت دولت و مسئولان در خصوص تلاش جدی مدیران در جهت رفع مشکلات مردم، تصریح کرد: طبق فرموده رهبری در مباحث اقتصادی نباید مشکلات باعث شود کارها نیمه کاره بماند بلکه باید با استقامت کار را به اتمام برسند. 

وی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در راستای رفع مشکلات بخش‌های مختلف اقتصادی و عمرانی، بر جلوگیری از اجرای نیمه‌تمام طرح‌ها تأکید کرد و افزود: برخی طرح‌ها در ارومیه سال‌هاست با وجود هزینه و اعتبار زیاد، بی‌نتیجه بوده و به اتمام نرسیده است.

امام‌جمعه ارومیه همچنین، استفاده بهینه از ظرفیت‌های معدنی آذربایجان غربی را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: باید بیش از پیش از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده شود.

 

انتهای پیام
captcha