مسئولان آموزش‌ استفاده بهینه از آب به کشاورزان را جدی بگیرند
کد خبر: 4082644
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
امام‌جمعه مهاباد:

مسئولان آموزش‌ استفاده بهینه از آب به کشاورزان را جدی بگیرند

امام‌جمعه مهاباد گفت: اصلاح در شیوه‌های استفاده بهینه از آب در حوزه کشاورزی و آموزش‌های لازم به کشاورزان برای آبیاری درست داده شود زیرا اهمیت موضوع آب و خاک جدی است و این مهم هرچه بیشتر باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا ملاعبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد، امروز، ۱۱ شهریور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهاباد با بیان اینکه آب از گرانبهاترین نعمت‌های کره زمین است، اظهار مرد: مردم باید از آب به صورت بهینه استفاده کنند، آب جزو نعمت‌های ارزشمندی است که تا از دسترس مردم خارج نشود قدر اهمیت آن را نمی‌دانند.

وی با اشاره به تغییرات اقلیمی و کاهش بارندگی در برخی نقاط جهان و حتی ایران افزود: همه وظیفه داریم با تجدید نظر در نحوه استفاده از آب، از این نعمت‌ خداوندی به درستی استفاده کنیم، چراکه توسعه و عمران کشور بستگی به بهره‌گیری صحیح ما از آب دارد.

امام‌جمعه مهاباد ادامه داد: باید در کنار صرفه‌جویی و استفاده بهینه از آب در حفاظت از سدها و جلوگیری از آلودگی آن نیز تلاش کرد.

وی اضافه کرد: همچنین اصلاح در شیوه‌های استفاده بهینه از آب در حوزه کشاورزی و آموزش‌های لازم به کشاورزان برای آبیاری درست داده شود زیرا اهمیت موضوع آب و خاک جدی است و این مهم هرچه بیشتر باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.

ماموستا امامی با قدردانی از توجه دولت به گازرسانی مناطق مختلف استان و شهرستان مهاباد گفت: ایران جزو کشورهای پیشرو در گازرسانی در جهان است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha