توزیع روزانه ۲ هزار پرس غذای گرم در موکب مدافعان حریم امامت و ولایت تمرچین
کد خبر: 4084353
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

توزیع روزانه ۲ هزار پرس غذای گرم در موکب مدافعان حریم امامت و ولایت تمرچین

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش گفت: موکب مدافعان حریم امامت و ولایت توسط این قرارگاه در مرط تمرچین راه‌اندازی شده و روزانه دو هزار پرس غذای گرم در بین زائران توزیع می‌کند.

امیرسرتیپ حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتشامیرسرتیپ حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به راه‌اندازی موکب مدافعان حریم امامت و ولایت نیروی زمینی ازتش در مرز تمرچین پیرانشهر اظهار کرد: در این موکب روزانه دو هزار پرس غذای گرم در بین زائران حسینی توزیع می‌‌شود و پنج واحد پخت نان و آشپزخانه سیار نیز در این مرز وجود دارد.

وی افزود: برای استراحت شبانه بانوان در مرز تا سقف ۵۰۰ نفر و برادران تا سقف ۷۰۰ نفر مکان استراحتی در نظر گرفته شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش ادامه داد: برای تعمیر خودروهای زائران اکیپ‌های تعمیرات سیار و مکانی برای اسکان اضطراری چهار هزار نفر در مرز تمرچین پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: نیروهای ارتش همچنین اقدام به آماده‌سازی زیرساخت‌های پارکینگ خودرو برای ۱۵ هزار خودرو در مرز تمرچین کرده است.

وی با تاکید بر اینکه حضرت امام حسین علیه السلام مربوط به یک گروه یا یک مذهب خاصی نیست، گفت: سیدالشهدا متعلق به تمامی انسان‌های عالم است کما اینکه در همین مرز تمرچین شاهد حضور موکب‌های ادیان و مذاهب مختلف برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با کمال افتخار امکانات خود اعم از بهداشتی و درمانی، اسکان، آشپزخانه و... را در اختیار هموطنان عزیز و زائران اربعین حسینی در مرز تمرچین گذاشته است و آماده کمک‌رسانی در صورت بروز هرگونه مشکلی برای زائران است.

انتهای پیام
captcha