توزیع ۱۲ هزار پرس غذای گرم در مواکب اوقاف آذربایجان غربی
کد خبر: 4084504
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

توزیع ۱۲ هزار پرس غذای گرم در مواکب اوقاف آذربایجان غربی

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از کاهش ظرفیت پخت و توزیع غذا در موکب‌های این اداره‌کل پس از تعطیلی مرز‌های کشور از ۲۴ هزار پرس به ۱۲ هزار غذای گرم خبر داد.

توزیع غذا در مواکب اربعینبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، حجت‌‎السلام سیف‌‎الله رستملو، معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اظهار کرد: این اداره کل مانند سال‌های گذشته در اربعین حسینی با برپایی موکب در مرز مهران و امسال با برپایی موکب در مرز تمرچین در دو مرز کشور خدمات ارائه می‌کند.

وی افزود: ظرفیت پخت و توزیع غذا در موکب‌های اوقاف پس از تعطیلی مرزهای کشور از 24 هزار پرس به 12 هزار غذای گرم کاهش یافته و بدین ترتیب چهار هزار پرس غذای گرم در مرز تمرچین پیرانشهر و هشت هزار پرس غذای گرم در مرز مهران در بین زائران حرم اهل بیت(ع) توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: موکب واقفان خیراندیش این اداره‌کل تا 28 شهریور به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه خواهد داد.

وی بیان کرد: با توجه به این که پیرانشهر یک منطقه سنی‌‌نشین است در برپایی و خدمات‌دهی در این موکب برادران اهل سنت در کنار شیعیان در حال خدمات‌دهی به زوار هستند و این امر مهم می‌تواند برای تقویت وحدت بین شیعیان و اهل سنت نقش مهمی ایفا کند.

 

 

انتهای پیام
captcha