مسابقه «من و دوست اربعینی‌ام» به ایستگاه ششم رسید
کد خبر: 4084512
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی:

مسابقه «من و دوست اربعینی‌ام» به ایستگاه ششم رسید

به مناسبت فرار رسیدن ایام اربعین حسینی، رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی از برگزاری ششمین دوره مسابقه بین‌المللی عکس سلفی «من و دوست اربعینی‌ام» خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، محمدحسین برزگری، رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی با اعلام این خبر گفت: این مسابقه با هدف تقویت هویت دینی، انقلاب اسلامی و ایجاد مودت و وحدت بین مسلمین، همچنین تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی در قالب عکس سلفی صرفاً با گوشی‌های همراه در دو بخش خارج از ایران «راهیان کربلا» در مسیر راهپیمایی به سمت کربلای معلی و در بخش دوم دورن مرزی با عنوان «جاماندگان» در سراسر کشور همزمان با ایام اربعین حسینی با محورهای  «مردمی»، «محتوایی»، «جلوه برادری»، «حضور خانواده»، «تجلیل از میزبانی» و بخش «کودک و نوجوان» برگزار  می‌شود.

وی افزود: در  مسابقه «من و دوست اربعینی‌ام» که بصورت کشوری و بین‌المللی برگزار خواهد شد از شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین دعوت می‌شود تا با ارسال عکس‌های سلفی خود با میزبانان عراقی و همسفران ایرانی همراه با شرح عکس (کپشن) و موقعیت جغرافیایی در بخش برون مرزی و جاماندگان در داخل ایران آن را جهت داوری به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند. در هر بخش درون‌مرزی و برون‌مرزی و در شش حوزه اشاره شده از هر حوزه سه نفر به انتخاب هیئت داوران و در بخش مردمی (بیشترین پسند و لایک مردمی پس از بارگذاری در صفحه) انتخاب می‌شوند.

برزگری ادامه داد: آثار پذیرفته شده در صفحه عشاق الحسین در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام به نشانی imam.hussain.lovers@ به نمایش درآمده و مخاطبان این صفحه می‌توانند به آثار دیگر زائران رای دهند. سه نفر از شرکت‌کنندگان با رای مردمی و سایر برندگان براساس داوری داوران انتخاب خواهند شد.

رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی در پایان اعلام کرد: فراخوان مسابقه از 18 شهریور آغاز شده و دریافت آثار تا پایان مهر ادامه دارد. پس از دریافت آثار و آغاز مرحله داوری آثار اتخاذ شده با حضور هیئت داوران انتخاب شده و اختتامیه مسابقه روز 14 آبان همزمان با شهادت حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود. مسابقه «عکس سلفی من و دوست اربعینی‌ام»  از سال 94 آغاز شده است و امسال ششمین دوره آن برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه آثار خود را در صفحه شخصی با هشتگ #من_و_دوست_اربعینی_ام منتشر یا در شبکه‌های اجتماعی به شماره همراه 09920225702 ارسال کنند و برای کسب بیشتر با شماره تلفن 55408657 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha