نمایشنامه‌خوانی هنرمندان موسیقی و تئاتر برای آزادی زندانیان
کد خبر: 4084528
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

نمایشنامه‌خوانی هنرمندان موسیقی و تئاتر برای آزادی زندانیان

با حضور هنرمندان نامی حوزه موسیقی و تئاتر نمایشنامه‌های شاخص حوزه زنان آسیب‌دیده‌ با هدف آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خوانش می‌شوند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، رپرتوار نمایشنامه‌خوانی «زندگی کارگری زنان» که شامل سه نمایشنامه به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی است از 19 شهریور الی 9 مهر با هدف آزادی زنان زندانی جرایم مالی و غیرعمد در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می‌شود.

نمایشنامه‌ «خواب زمستانی» امشب (نوزده شهریور) با حضور چهره‌هایی چون سیما تیرانداز، سوگل خلیق، یلدا عباسی، الهه شه‌پرست و ساناز نجفی، خوانش و امیر عظیمی و حمیدرضا ترکاشوند در این نمایشنامه‌خوانی اجرای زنده خواهند داشت.

«قند خون» دومین اجرای این رپرتوار دوم مهر توسط مه‌لقا باقری، توماج دانش‌بهزادی و حدیث میرامینی خوانش و مهدی یغمایی آهنگساز و خواننده پاپ ایرانی در این برنامه خیرخواهانه به اجرای زنده خواهد پرداخت.

آخرین اجرا نیز مربوط به نمایشنامه «روزمرگی» است که ۹ مهر با همراهی هنرمندانی چون شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی و آیه کیان‌پور روی صحنه خواهد رفت که نیما رئیسی گوینده، بازیگر اجرای زنده موسیقی آن را برعهده دارد.

هیچ‌ کدام از عوامل این پروژه دستمزدی دریافت نمی‌کنند و تمام عواید حاصل از این سه نمایشنامه‌خوانی با هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد دیه کشور بی کم‌وکاست به آزادی زنان زندانی جرایم مالی و غیر عمد که به دلیل عدم توانایی پرداخت، در زندان به سر می‌برند، اختصاص خواهد یافت.

نیکوکارانی که تمایل دارند با خرید بلیت‌های این نمایشنامه‌خوانی در امر حسنه رهایی زندانیان غیر بزهکار مشارکت جویند، می‌توانند با مراجعه به سایت «تیوال» و ورود به سامانه در روزهای تعیین شده نسبت به خرید اینترنتی خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha