ماموستا محمودی: خادمی زائران حسینی مایه افتخار اهل سنت است
کد خبر: 4085735
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

ماموستا محمودی: خادمی زائران حسینی مایه افتخار اهل سنت است

امام‌جمعه پیرانشهر گفت: برای اهل سنت خادمی زائران حسینی مایه افتخار و خوشحالی است، چرا که همه مسلمانان به اهل بیت(ع) ارادت خاصی داشته و معتقد به زیارت آنها هستند.

ماموستا مصطفی محمودی، امام‌جمعه پیرانشهرماموستا مصطفی محمودی، امام‌جمعه پیرانشهر در گفت‌و‌گو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه مرز تمرچین پیرانشهر برای نخستین بار برای ارائه خدمات به زائران حسینی بازگشایی شده است مردم این شهرستان توفیق خدمت به زوار را پیدا کردند.

وی افزود: برای اهل سنت خادمی زائران حسینی مایه افتخار و خوشحالی است، چرا که همه مسلمانان به اهل بیت(ع) ارادت خاصی داشته و معتقد به زیارت آنها هستند.

امام‌جمعه پیرانشهر ادامه داد: همچنین خدمات‌رسانی به زائران حسینی موجب تقویت وحدت و همدلی بین مذاهب اسلامی شده و امسال نیز نمونه باشکوهی از اتحاد و یکدلی در مرز تمرچین مشاهده شد.

وی عنوان کرد: موکب اهل سنت پیرانشهر از همان روزهای آغازین بازگشایی مرز در این مکان راه‌اندازی شده و همه روز به زائران حسینی خدمات ارائه می‌دهند.

ماموستا محمودی گفت: از مسئولان استانی و شهرستانی نیز جای تقدیر دارد که امسال زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی و تردد زوار از مرز تمرچین پیرانشهر را فراهم کردند و امید است در سال‌های بعد نیز بتوانیم در این مرز میزبان زائران باشیم.

انتهای پیام
captcha