آماده‌باش ۱۶۷ نیروی امدادی هلال احمر آذربایجان غربی برای خدمت به زوار حسینی
کد خبر: 4085745
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

آماده‌باش ۱۶۷ نیروی امدادی هلال احمر آذربایجان غربی برای خدمت به زوار حسینی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ۱۶۷ نفر نیروی امداد به همراه ۲۳ دستگاه آمبولانس، ۱۷ دستگاه خودروی امدادی، یک فروند بالگرد و یک دستگاه خودروی ارتباطات تیپ ۱ آماده ارائه خدمات به زائران حسینی در مرز تمرچین هستند.

ارائه خدمات هلال احمر به زوار حسینییحیی خلیلی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به خدمات ارائه شده توسط این جمعیت به زائران حسینی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان در دو فاز امداد و نجات و درمان در داخل و خارج از کشور اقدام به ارائه خدمات به زائران حسینی می‌کند.

وی افزود: در داخل کشور در مرز تمرچین پایگاه‌های ثابت و سیار امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مستقر  و همچنین قرارگاه مرزی امداد و نجات در مرز راه‌اندازی شده است که یک دستگاه‌ آمبولانس، یک دستگاه خودروی امداد و نجات، یک فروند بالگرد و یک دستگاه خودروی ارتباطات تیپ1 در این قرارگاه وجود دارد که زمینه ارتباط با همه مرزهای خروجی کشور را فراهم کرده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: در مجموع 167 نفر نیروی امداد به همراه 23 دستگاه آمبولانس، 17 دستگاه خودروی امدادی، یک فروند بالگرد و یک دستگاه خودروی ارتباطات تیپ 1 آماده ارائه خدمات به زائران حسینی در مرز تمرچین هستند.

وی گفت: در فاز دوم ارائه خدمات درمانی نیز جمعیت هلال احمر استان یک پست درمانی و امداد و نجات در محل نمایشگاه بین‌المللی اربیل راه‌اندازی کرده است که به صورت 24 ساعته خدمات به زوار ارائه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha