خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی همچنان با قدرت ادامه دارد
کد خبر: 4086359
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی همچنان با قدرت ادامه دارد

شهردار ارومیه گفت: خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی همچنان با قدرت ادامه دارد و همه سازمان‌های تابعه در این زمینه فعال هستند.

خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی همچنان با قدرت ادامه داردحسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌ غربی، اظهار کرد: هماهنگی‌ و برنامه‌ریزی منسجم توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در زمینه ارائه خدمات گسترده به زائرین اربعین حسینی انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه، فعالیت سازمان‌های تابعه شهرداری همچنان به زائران ادامه دارد، گفت: خدمات مختلفی مانند حمل‌ونقل، آتش‌نشانی، مدیریت پسماند، فضاسازی محیطی و ... همچنان در حال انجام است.

مهدی‌زاده برپایی موکب در مرز تمرچین با عزم جدی و تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های اعزامی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: فضاسازی محیطی در مرز تمرچین برای استقبال از زائران توسط نیروهای شهرداری ارومیه انجام شده است.

شهردار ارومیه برپایی موکب‌ صاحب‌الزمان(عج) در سامرا و موکب واقفان خیراندیش در مرز تمرچین، اجرای برنامه‌های گسترده خدماتی از جمله آماده‌سازی و استقرار ماشین‌آلات در مرز تمرچین با بیش از ۵۰ دستگاه مینی‌بوس و ون برای جابجایی زائران را مورد اشاره قرار داد.

وی خدمات ایمنی و آتش‌نشانی، نظافت و تنظیف مسیر پیاده‌روی با تلاش نیروهای سازمان مدیریت پسماند را سایر اقدامات نیروهای شهرداری ذکر کرد و گفت: پرسنل شهرداری ارومیه شبانه‌روزی در پایانه مرزی تمرچین تلاش می‌کنند، تا اقدامات موردنیاز در بالاترین سطح انجام گیرد.

شهردار ارومیه با بیان اینکه، برپایی مراسم‌های عزاداری، مذهبی و آموزشی بخشی از فعالیت‌ موکب‌های شهرداری ارومیه در پایانه مرزی تمرچین و شهر سامرا بود، اضافه کرد: همچنین ۱۰ هزار پرس غذای گرم، ۲ هزار پرس عصرانه و ۲ هزار پرس صبحانه گرم به‌صورت روزانه در بین زائران توزیع شد.

انتهای پیام
captcha