توزیع 1100 بسته مهر تحصیلی در استان مرکزی
کد خبر: 4088040
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

توزیع 1100 بسته مهر تحصیلی در استان مرکزی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، با اشاره به برگزاری رزمایش «مهر تحصیلی» در استان از توزیع هزار و 116 بسته نوشت‌افزار بین نیازمندان از محل عائدات موقوفات مرتبط خبر داد.

رزمایش مهر تحصیلی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی،  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، با اشاره به برگزاری رزمایش «مهر تحصیلی» گفت: این رزمایش باهدف توزیع نوشت‌افزار و لوازم موردنیاز دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند برای شروع سال تحصیلی، یکی از برنامه‌های اجتماعی سازمان اوقاف استان است که با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه اجرایی می‌شود.

واحدی اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ اداره کل اوقاف استان با همراهی مراکز افق و از محل عائدات موقوفات مرتبط، هزار و 116 بسته نوشت‌افزار  با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیون تومان (هر بسته به ارزش تقریبی ۳۰۰ هزار تومان) برای توزیع بین خانواده‌هایی که از قبل شناسایی‌شده‌اند تدارک دیده است.

این مقام مسئول در پایان گفت: از تعداد اعلام شده ۶۹۰ بسته نوشت‌افزاری متعلق به دانش‌آموزان دوره ابتدایی و ۴۲۶ بسته برای دوره متوسطه آماده‌سازی شده است.

انتهای پیام
captcha