ملت ایران در مقابل تفرقه‌افکنی دشمن هوشیار هستند
کد خبر: 4088293
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

ملت ایران در مقابل تفرقه‌افکنی دشمن هوشیار هستند

امام‌جمعه سلماس گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل تفرقه‌افکنی دشمنان اسلام و انقلاب با هوشیاری رفتار می‌کنند.

ملت ایران در مقابل تفرقه‌افکنی دشمن هوشیار هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی امام‌جمعه سلماس 5 مهر در آیین نواختن زنگ ایثار و مقاومت که در یکی از هنرستان‌های فنی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی بارها ثابت کرد‌ه‌‌اند، که تحت‌تاثیر تبلیغات مخرب دشمنان خود قرار نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه در چند روز اخیر آحاد جامعه در سراسر کشور با حضور در راهپیمایی اثبات کرده‌اند همچنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلبسته هستند و تا پای جان در راه ارزش‌های انقلاب می‌ایستند، اضافه کرد: منشا ناآرامی‌های اخیر در خارج از مرزها قرار دارد.

امام‌جمعه سلماس با بیان اینکه نیروهای مسلح از بین مردم و برای مردم برخاسته‌اند و در راه صیانت از جان، مال و ناموس ایران و ایرانی حاضر به جان‌فشانی هستند، اضافه کرد: نیروی انتظامی کشورمان یکی از رئوف‌ترین پایگاه‌های خدمت‌رسانی به مردم است.

حجت‌الاسلام طباطبایی گفت: دشمنان نظام و انقلاب قصد داشتند، با ارائه یک تصویر مخدوش از نیروی انتظامی بین مردم و این مجموعه فاصله ایجاد کرده، سپس ابعاد اختلاف را گسترش داده و درنهایت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند، ولی ملت ایران اسلامی فریب این اقدامات را نخوردند.

وی با بیان اینکه امروزه همه مردم صرف‌نظر از موقعیت شغلی، سن و سایر مولفه‌ها اخبار و رویدادهای جاری کشور را دنبال می‌کنند، ولی می‌طلبد که از منابع مطمئن و قابل‌استناد وقایع کشور را رصد کنند، اضافه کرد: والدین باید نسبت به گذشته بیشتر و جدی‌تر بر حضور فرزندان خود در فضای مجازی نظارت کنند، تا اینکه تحت‌تاثیر برخی از اخبار کذب و متزلزل قرار نگیرند.

انتهای پیام
captcha