شهادت یکی از مدافعان امنیت لرستانی در اغتشاشات اخیر
کد خبر: 4088318
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

شهادت یکی از مدافعان امنیت لرستانی در اغتشاشات اخیر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به شهادت یکی از مدافعان امنیت اهل استان در اغتشاشات اخیر، گفت: شهید استوار یکم فرید کرم‌پور که چند روز پیش در اغتشاشات استان تهران زخمی و در بیمارستان بستری شده بود، عصر سه‎شنبه، پنجم مهرماه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهادت یکی از مدافعان امنیت لرستانی در اغتشاشات اخیربه گزارش ایکنا از لرستان، شهید استوار یکم، فرید کرم‌پور از مدافعان امنیت که چند روز پیش در اغتشاشات زخمی و در بیمارستان بستری شده بود، عصر سه‎شنبه، پنجم مهرماه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید کرم‌پور اصالتاً لرستانی و اهل شهرستان چگنی است که در نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم تهران مشغول به خدمت بود.

مراسم یادبودی برای شهید والامقام، امروز، ششم مهرماه در نیروی انتظامی رباط کریم برگزار و پس از برگزاری این برنامه پیکر شهید برای تشییع و خاکسپاری به لرستان منتقل می‌شود.

پیکر مطهر شهید کرم‌پور به درخواست فرماندهی انتظامی لرستان در گلزار شهدای خرم‌آباد به خاک سپرده خواهد شد، با این وجود مسئولان بنیاد شهید و نیروی انتظامی لرستان منتظر تصمیم و اعلام خانواده شهید برای مکان دقیق خاکسپاری هستند.

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید لرستان

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با صدور پیامی شهادت مدافع امنیت شهیدفرید کرم‌پور، فرزند لرستان را تسلیت گفت، در متن این پیام آمده است: «عزت و اقتدار ايران اسلامی، مرهون مجاهدت دلاورمردانی است که در مکتب انسان‌ساز امامت و ولايت درس ايثار و فداکاری و خدمت را به‌درستی آموختند.

دليرمردانی که با ايثار و از خودگذشتگی، همه عمر خود را برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی صرف کردند.

اين شهادت را به امام زمان(عج) رهبر فرزانه انقلاب و مردم مؤمن و شهيد پرور استان لرستان، به‌ويژه به خانواده معزز اين شهيد عزيز تبريک و تسليت عرض کرده و برای بازماندگان صبر و شکيبايی مسئلت داريم.»

انتهای پیام
captcha