بصیرت ملت ایران این روزها بیشتر خودنمایی می‌کند
کد خبر: 4088518
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

بصیرت ملت ایران این روزها بیشتر خودنمایی می‌کند

فرمانده سپاه نقده گفت: بصیرت یکی از خصیصه‌های بارز ملت بزرگ ایران اسلامی است، که ویژگی فوق این روزها بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند.

بصیرت ملت ایران این روزها بیشتر خودنمایی می‌کندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدجاوید مرتضوی فرمانده سپاه نقده 6 مهر در آیین تجلیل از سربازان نمونه که در حسینیه سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پیام بزرگ دفاع مقدس لزوم ایستادگی و  مقاومت در مقابل استکبار جهانی است.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس ۵۴ کشور استعماری دنیا با تمام امکانات از رژیم بعثی عراق حمایت کردند، ولی نتوانستند یک وجب از خاک ایران را تصرف کنند، چراکه امت ما متحد بوده و گوش به فرمان ولی‌امر خود داشت.

فرمانده سپاه نقده بصیرت را ویژگی بارز ملت ایران دانست و گفت: این خصیصه بارز در چنین ایامی که دشمن در حال تفرقه‌افکنی است، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند، همچنین لازم است، که سربازان هم برای بصیرت‌افزایی در بین خود بیشتر تلاش کنند.

مرتضوی دوران سربازی را فرصتی برای گام برداشتن به سوی پختگی و رشد دانست و ادامه داد: این قشر باید سعی کنند، همیشه بصیرت‌افزا و روشنگر باشند همچنین در مسیر جهاد اکبر با گام‌های محکم حرکت کنند.
در پایان این مراسم از پدر سرباز شهید، ۲۱ سرباز نمونه و سرباز نمونه نماز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha