توهین به مقدسات یک ملت اوج استیصال دشمن است
کد خبر: 4088525
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

توهین به مقدسات یک ملت اوج استیصال دشمن است

امام‌جمعه بوکان گفت: توهین به مقدسات یک ملت از استیصال، عجز و ناتوانی دشمنان سرچشمه می‌گیرد.

توهین به مقدسات یک ملت اوج استیصال دشمن استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا ملاعباس احمدی امام‌جمعه بوکان 6 مهر در همایشی که باهدف محکومیت اغتشاشات اخیر در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اهانت‌های گسترده آشوب‌گران به ساحت مقدس قرآن کریم، پیامبراسلام(ص)، پرچم امام حسین (ع) و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در چند روز اخیر شاهد بودیم، که به تحریک دشمنان صورت می‌گرفت.

وی با بیان اینکه حرکات فوق در نگاه مردم انقلابی و مومن به‌معنای‌واقعی محکوم و نابخشودنی است، ادامه داد: بی‌تردید این اقدامات از سوی دشمنان اسلام و منافقین برنامه‌ریزی شده است، پس باید بیش از گذشته هوشیار باشیم.
ملاعباس احمدی تصریح کرد: توهین به مقدسات دینی و تعلقات ملی یک کشور برای هیچ‌کس قابل‌قبول نیست، به‌طوری‌که نه‌تنها در ایران بلکه در هر نقطه دیگری از دنیا، نسبت به این مسائل واکنش نشان داده می‌شود.
وی اضافه کرد: دشمنان این ملت و انقلاب با تمام توان خود به میدان آمده‌اند، تا این مردم را از نظام اسلامی دلسرد کنند، ولی امروز همه دیدند، هزاران نفر به خیابان‌ها آمدند، تا از انقلاب و اسلام حمایت کنند.

ملااحمدی ادامه داد: اغتشاش، آشوب و برهم‌زدن امنیت مردم با اعتراض فاصله زیادی دارد، به‌همین‌علت ما مردم بوکان از مسئولان قضایی می‌خواهیم، که به شدت با برهم‌زنندگان نظم جامعه برخورد کنند.

انتهای پیام
captcha