پیام انقلاب اسلامی، عدالت و آزادی است
کد خبر: 4088573
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
محمود احمدی‌میانجی:

پیام انقلاب اسلامی، عدالت و آزادی است

رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت جامعةالمصطفی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی در سال ۵۷ به رهبری امام امت(ره) و پشتیبانی مردم به ثمر نشست و پیام عدالت و آزادی را برای آزادگان جهان به ارمغان آورد.

محمود احمدی‌میانجی، رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت جامعةالمصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود احمدی‌میانجی، رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت و فرصت‌های مطالعاتی جامعةالمصطفی، امروز پنجشنبه هفتم مهرماه در نشست با فراگیران کشور روسیه، به تفاوت‌های ایران پیش و پس از انقلاب اشاره کرد و افزود: رژیم شاهنشاهی پیش از انقلاب در ایران حکمفرما بود که طرفدار غرب و متحد آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

وی با بیان این که رژیم شاهنشاهی دین را در خانه‌ها و مساجد محبوس کرده بود، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) پس از یک سخنرانی که درباره بیداری مردم داشتند، تبعید شدند. مردم مسلمان، فساد و فسق رژیم شاهنشاهی را مشاهده کردند. آن زمان زندان‌ها از جوانان انقلابی پر بود که با شاه مخالف بودند.

احمدی‌میانجی به قیام مردم و پیروزی انقلاب اشاره کرد و خون مردم را ضامن پیروزی آن دانست و اظهار کرد: آمریکایی‌ها در ظاهر با ما دوست، ولی در باطن علیه ما کار می‌کردند.

وی به جنگ تحمیلی و نابرابر عراق با ایران اشاره کرد و کشور‌های دیگر را حامی عراق در این جنگ عنوان کرد و یادآور شد: هشت سال جنگ تحمیلی با عراق داشتیم؛ ولی در نهایت توانستیم در این جنگ پیروز شویم.

وی به پیام‌های انقلاب اشاره و اظهار کرد: این پیام‌ها بر اساس عدالت و آزادی است و اینکه هیچ دولتی حق ندارد یک رژیم را بر ملتی تحمیل کند و کسی باید به ملت‌ها حکومت کند که مردم دوستش دارند.

وی در ادامه به وضعیت ایران و پیشرفت‌های آن پس از پیروزی انقلاب اشاره و به تشریح وضعیت کشور‌های منطقه پرداخت.

انتهای پیام
captcha