برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در سلماس
کد خبر: 4089014
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در سلماس

یادواره شهدای دانش‌آموز با حضور امام‌جمعه سلماس در کانون شهید رجایی این شهرستان برگزار شد.

جبهه‌ها برای نسل آن دوران همچون دانشگاه بودبه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی امام‌جمعه سلماس 9 مهر در یادواره شهدای دانش‌آموز که در کانون شهید رجایی سلماس برگزار شد، اظهار کرد: جبهه‌های جنگ برای دانش‌آموزان به‌منزله دانشگاه بود، چون در دانشگاه‌ها نسل آن دوران به رشد، شکوفایی و بلوغ سیاسی دست می‌یافتند.

وی ضمن اشاره به نقش شهدا در ایجاد امنیت همه‌جانبه‌ در کشور، ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال این هستند، که امنیت و آرامش از کشورمان رخت ببند، اما بدانند این نظام با خون صدها شهید آبیاری شده و با این بادها هرگز به خود نمی‌لرزد و آسیب نمی‌بیند.

امام‌جمعه سلماس با بیان اینکه معاندان به‌دنبال این هستند، که باورهای دینی را بین مردم کمرنگ کنند، گفت: در زمان حاضر دشمنان نظام مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب یعنی اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) را نشانه گرفته‌اند و هر وقتی یک بهانه‌ای پیدا می‌کنند، می‌خواهند به آنها حمله کنند.

حجت‌الاسلام طباطبایی ضمن اشاره به اتفاقات اخیر کشورمان، گفت: ملت ایران اسلامی از نخستین سالی که انقلاب را به پیروزی رسانده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تاسیس کرده‌اند، با چنین دسیسه‌چینی‌ها و اختلاف‌افکنی‌ها روبه‌رو بوده‌اند.

وی با بیان اینکه ملت ما همواره توانستند با ایستادگی و مقاومت خود از پیچ‌های تاریخی سخت و دشوار با سربلندی عبور کنند، گفت: بصیرت مهم‌ترین ویژگی ملت بزرگ کشورمان است و با تکیه بر این شاخصه خود و با تکیه بر اهل بیت(ع) از آزمون‌های دشوارتر از این هم با سلامتی عبور کرده‌اند.

در ادامه مراسم از نفرات برتر کنکور سراسری سال ۱۴۰۱توسط حوزه دانش آموزی سلماس واداره آموزش و پرورش سلماس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha