خانواده شهدا سرمایه‌های اصلی این مرزو‌بوم هستند
کد خبر: 4089018
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳

خانواده شهدا سرمایه‌های اصلی این مرزو‌بوم هستند

امام‌جمعه موقت سلماس گفت: خانواده معظم شهدا سرمایه‌های اصلی این مرزوبوم محسوب می‌شوند، پس باید برای تکریم آنها همه گام بردارند.

خانواده شهدا سرمایه‌های اصلی این مرزو‌بوم هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام اسماعیل نجفی امام‌جمعه موقت سلماس 9 مهر در مراسم شهدای آبروی محله که در مسجد جامع تازه‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: همه باید به سهم خود درراستای قدردانی از مجاهدت‌ها و جانفشانی شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های‌شان گام بردارند.

وی ادامه داد: شهیدان در راه اعتلای دین مقدس اسلام  و نظام اسلامی جان عزیز  خودشان را تقدیم کرده‌اند، باید از صمیم قلب باور کنیم، که شهدا زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند، همین‌طور ناظر اعمال ما هستند.

حجت‌الاسلام نجفی در خصوص جایگاه خانواده‌های شهدا در بین ملت ایران، اظهار کرد: ما باید قدر این خانواده‌ها را بدانیم، چراکه سرمایه‌های عظیم این انقلاب هستند و با ایثار و فداکاری توانستند انقلاب را به‌پیروزی رسانده و به این نقطه و جایگاه رفیع برسانند.

امام‌جمعه موقت سلماس ضمن ابراز تاسف از اتفاقات چند روز گذشته در کشور، گفت: همه این رویدادها یک آزمون ایستادگی و پایداری برای ملت است، که امیدوار هستیم، با هوشیاری و بصیرت ملت ایران و مدیریت درست مسئولان امر، آرامش، امنیت و ثبات به کشورمان برگردد.

وی با بیان اینکه یکایک ملت ایران پاسدار و حافظ این نظام و انقلاب محسوب می‌شوند و در مقابل دشمن داخلی و خارجی ایستادگی می‌کنند، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدرت مقابله با این ملت متحد و انقلابی را ندارد.

انتهای پیام
captcha