اجرای 56 ویژه‌برنامه «حال خوش کودکی ـ رنگ خوش زندگی» در خوزستان
کد خبر: 4089154
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

اجرای 56 ویژه‌برنامه «حال خوش کودکی ـ رنگ خوش زندگی» در خوزستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اجرای 56 ویژه‌برنامه «حال خوش کودکی ـ رنگ خوش زندگی» در خوزستان به مناسبت روز جهانی کودک خبر داد.

کانون پرورش فکری کودک و نوجوانبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خوزستان، وحید کیانی‏، مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خوزستان ویژه برنامه‌های مراکز استان در روز جهانی کودک و هفته ملی کودک را با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» اعلام کرد.

وی اظهار کرد:‌ تمامی مراکز استان هم‌زمان با روز جهانی کودک، ۱۶مهرماه با نواختن زنگ کودکانه این روز را با حضور کودکان جشن خواهند گرفت.

کیانی گفت: با توجه به محدودیت‌های دو سال گذشته و حضور کم‌رنگ کودکان در برنامه‌های هفته ملی کودک، امسال سایر مراکز ثابت و سیار استان با تمام ظرفیت‌های موجود، ویژه برنامه‌های متنوعی را در راستای گرامیداشت کودک و خانواده و اهمیت آن برگزار خواهند کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: ۵۶ ویژه‌برنامه با محوریت «حال خوش کودکی_ رنگ خوش زندگی» و شادواره کودک، بازی، زندگی در تمامی مراکز استان برگزار خواهد شد و کودکان در سراسر استان می‌توانند از ۱۶ تا ۲۲ مهر با مراجعه به مراکز کانون، از برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون بهره‌مند شوند.

کیانی همچنین برگزاری دورهمی کودکانه، قصه‌گویی مرحله استانی، برپایی نمایشگاه، همایش‌های ادبی و نشست‌های تخصصی حضوری و مجازی را از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha