توزیع بیش از هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی
کد خبر: 4089162
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

توزیع بیش از هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع هزار و 309 بسته معیشتی به ارزش 372 میلیون تومان بین نیازمندان استان خبر داد.

مجید الهی‌راد، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالیمجید الهی‌راد، مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه هزار و 309 بسته معیشتی به ارزش 372 میلیون تومان بین نیازمندان استان در قالب طرح «احسان حسینی» توزیع شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۹۷۹ بسته معیشتی توسط مراکز نیکوکاری و مابقی توسط کمیته امداد استان تهیه شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۴۰۶ هزار و ۲۵۱ وعده غذای گرم به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد تومان در قالب طرح «اطعام حسینی» بین نیازمندان حاشیه نشین شهرها و مناطق کم برخوردار استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: از این تعداد هشت هزار و ۵۰۰ وعده غذا مراکز نیکوکاری و مؤسسات و مابقی توسط کمیته امداد امام توزیع شد.

الهی‌راد تأکید کرد: در مجموع این وعده‌های غذایی در ۱۱۲ آشپزخانه‌ای که به منظور پخت اطعام نیازمندان درنظر گرفته شده بود تهیه شده است.

وی با بیان اینکه این آشپزخانه‌های حسینی در سطح استان هرساله از آغاز تا پایان ماه‌های محرم و صفر برپا است، بیان کرد: سال گذشته نیز۸۵۰ هزار پرس غذای گرم و هفت هزار و ۵۰۰ بسته غذایی در قالب طرح اطعام حسینی و احسان حسینی بین نیازمندان استان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha