تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در تکاب
کد خبر: 4089375
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در تکاب

آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و همچنین یادبود شهدای تکاب در سالن اجتماعات معلم این شهرستان برگزار شد.

دشمنان برای امنیت ایران دندان تیز کرده‌اندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار علیرضا سرتیپی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب 11 مهر در آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت همچنین یادبود شهدای تکاب که در سالن اجتماعات معلم این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیرا دیدار کرده‌اند، که همین موضوع بیانگر جایگاه رفیع این قشر است.

وی از مجاهدت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل یاد کرد و ضمن تکریم 453 شهید تکاب، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با درایت و دوراندیشی که داشتند از همان ابتدای شروع جنگ با وجود مشکلاتی که در سال های آغازین انقلاب وجود داشت، جنگ را به شیوه‌ای اداره کردند، که حتی یک وحب از خاک ایران به دست دشمنان نیفتاد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب بیان کرد: ما در جنگ جهانی اول و دوم حتی قبل از آن در هر جنگی که وارد می‌شدیم، به‌واقع بخشی از کشور و سرزمین‌مان در اختیار دشمن قرار می گرفت و از ایران جدا می‌شد، که این اتفاق با مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان و تدبیر امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس رج نداد و توانستیم تمامیت ارضی کشورمان را حفظ کنیم.

وی گفت: ما امروز وظیفه داریم از ارزش‌ها، معارف و دستاوردهای مختلف و متکثر انقلاب اسلامی ایران که با خون شهیدان نظام اسلامی به دست آمده است، با تمام قوا محافظت کنیم.

سرتیپی خاطرنشان کرد: باید هوشیار باشیم که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای امنیت کشورمان دندان تیز کرده‌اند، پس باید با همه قوا در مقابل آنها بایستیم، تا از این رهگذر حماسه‌‌ای دیگر خلق کنیم.

انتهای پیام
captcha