فریاد عدالت‌خواهی مردم در مقابل استکبار نتیجه خون شهدا است
کد خبر: 4090152
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱

فریاد عدالت‌خواهی مردم در مقابل استکبار نتیجه خون شهدا است

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی گفت: اگر شهدا در راستای اعتلای امنیت کشور، قهرمانانه به شهادت رسیدند، امروز هزاران نفر در کشور صدای عدالت‌خواهی را در مقابل استکبار سر می‌زنند.

حجت‌الاسلام حامد زکی، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حامد زکی، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی ۱۵ مهر در مراسم غبارروبی مزار شهدای باغ رضوان ارومیه اظهار کرد: شهيد آیینه تمام‌نمای ايثار است و درس شهادت و ايثار ريشه در مکتب سيد و سالار شهيدان امام حسين(ع) و ياران با وفايش در واقعه کربلا دارد.

وی افزود: اگر شهدا زنده بودند با قطع و يقين می‌‌توان گفت كه حمايت و دفاع از ولايت فقيه و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظيفه اصلی خود می‌دانستند، بنابراين ما هم به عنوان ادامه‌دهندگان راه و رسم شهدا موظفيم با تمام وجود عامل به دستورات و فرامين مقام معظم رهبری باشيم و به اين ادای تكليف خود نيز عشق بورزيم.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه جنس زندگی شهدا حیات طیبه است، ادامه داد: تا زمانی که خون شهدا و عمل به راه شهدا در جامعه ساری و جاری است دشمن در توطئه‌های خود شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه شهادت یک مکتب متعالی است، بیان کرد: اگر شهدا در راستای اعتلای امنیت کشور، قهرمانانه به شهادت رسیدند، امروز هزاران نفر در کشور صدای عدالت‌خواهی را در مقابل استکبار سر می‌زنند.

حجت‌الاسلام زکی با اشاره به رواج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه به ‌ويژه در ميان قشر جوان، گفت: ما تا قيامت مديون خون شهدا هستيم و خود را موظف می‌دانيم به عنوان خادم اين عزيزان تا جايی كه در توان داريم به خانواده معظم شهدا خدمت كنيم.

وی با اعلام اينكه ما مديون شهدا هستيم و راه شهدا بايد ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: باب شهادت در فراجا باز است و ما شاهد آن هستيم که چطور برای دفاع از مرزها و برقراری نظم و امنيت در جای جای ايران اسلامی همکاران ما به فيض عظيم شهادت نائل می‌آیند.

انتهای پیام
captcha