حقایق فتنه اخیر آشکار شود
کد خبر: 4090668
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳

حقایق فتنه اخیر آشکار شود

مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد گفت: در جریان فتنه اخیر، ظلم بزرگی به نیروی انتظامی شد و لذا باید حقایق بسیاری در این رابطه آشکار شود.

مهدی مهدوی‌نژاد، مسئول کانون جوانان رضوی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد، مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد، روز گذشته، 17 مهرماه در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی که به همت هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد در محل امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدای مدافع امنیت و اهمیت جایگاه نیروهای انتظامی و امنیتی در جامعه اظهار کرد: نیروی انتظامی برای برخورد با ظالمان و یاری مظلومان، نیاز به پشتوانه قانونی و حمایت دارد، بنابراین بیان شعار «نیروی انتظامی، حمایت، حمایت...» به تنهایی کافی نیست.

وی ادامه داد: در جریان فتنه اخیر، ظلم بزرگی به نیروی انتظامی شد که باید حقایق بسیاری در این رابطه آشکار شود.

سخنران مراسم با تقدیر و تشکر از جان بر کفان نیروی انتظامی، امنیت، آسایش و اتحاد کشور در طول سالها را مرهون تلاش این عزیزان دانست که اگر یک روز دست از کار بردارند، اهمیت و ضرورت کارشان مشخص می‌شود.

مسئول هیئت انصار ولایت یزد ضمن اشاره به امنیتی که به واسطه ایثار و فداکاری مدافعان امنیت بر کشور حاکم است گفت: ایران با وجود همه دشمنی‌ها، امن‌ترین و باثبات‌ترین کشور منطقه به شمار می‌رود که امنیت سایر کشورهای منطقه نیز مشروط به امنیت ایران است.

وی با بیان نکاتی در رابطه با امنیت، بر اساس دیدگاه امیرالمؤمنین(ع) در نهج‌البلاغه گفت: مهمترین عامل امنیت در جامعه حکومت است که اگر نباشد، امنیت هم نیست. وقتی آرمان یک حکومت عدالت باشد، هرچند در این حکومت افراد ظالمی هم باشند، حکومت باید حفظ شده و از عوامل ظلم تطهیر شود.

مهدوی‌نژاد همچنین وجود نیروهای انتظامی و امنیتی را لازمه ادامه فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... دانست که اگر نباشد، کشور دچار هرج و مرج خواهد شد.

وی شأن عزیزانی که امر برقراری و نظم و امنیت جامعه را به عهده دارند، نزدیک به شئون انبیا توصیف کرد که وقتی بین مردم قرار می‌گیرند، هم آسایش برای مردم به ارمغان می‌آورند و هم تهدید برای ظالمانی هستند که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند.

یادآور می‌شود مداحی و مولودی‌خوانی و تجلیل از مدافعان امنیت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha