برگزاری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن‌کریم ویژه خواهران شاغل در سپاه زنجان
کد خبر: 4091109
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

برگزاری مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن‌کریم ویژه خواهران شاغل در سپاه زنجان

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن‌کریم ویژه خواهران شاغل در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در مهرماه امسال برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن‌کریم

زینب رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، در رابطه با بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن‌کریم خواهران شاغل، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن‌کریم، اظهار کرد: این مسابقه با حضور ۵۱ نفر از خواهران شاغل در سپاه انصار‌المهدی(عج) استان زنجان برگزار می‌شود.

وی در رابطه با رشته‌های بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن‌کریم خواهران شاغل مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن‌کریم، افزود: این مسابقات در پنج رشته حفظ، ترتیل، تحقیق، قرائت و مفاهیم برگزار می‌شود.

این مسئول هدف از برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن‌کریم خواهران شاغل مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن‌کریم را ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در راستای ارتقاء معنویت کارکنان دانست و تصریح کرد: شرکت‌کنندگان برای راهیابی به مرحله کشوری باید حداقل نمره ۷۰ را کسب کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان با بیان اینکه بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن‌کریم خواهران شاغل مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن‌کریم روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه در حسینیه فاطمة‌الزهرا(س) سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نفرات برتر این مسابقات برای شرکت در مرحله کشوری، به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha