دشمن برای مخدوش کردن چهره اسلام به هر دسیسه‌ای دست می‌زند
کد خبر: 4091245
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴

دشمن برای مخدوش کردن چهره اسلام به هر دسیسه‌ای دست می‌زند

امام‌جمعه چالدران گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مخدوش کردن چهره دین مبین اسلام نهایت تلاش خود را می‌کنند، بنابراین لازم است، بابصیرت و هوشیاری رفتار کنیم.

دشمن برای مخدوش کردن چهره اسلام به هر دسیسه‌ای دست می‌زندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده امام‌جمعه چالدران  شب گذشته 19 مهر در همایش «وحدت روحانیون اهل تسنن و تشیع» که در محل مسجد رسول اکرم (ص) با حضور جمعی از طلاب و ماموستاهای این شهرستان و سایر اقشار جامعه برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه روحانیت در جبهه فرهنگی، تبلیغ و روشن کردن احکام دین برای مردم برکسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: روحانیون باید برای مجهز شدن به سلاح تقوا، علم روز و پیشگامی در تدبر پیرامون آیات قران کریم تلاش کنند، چراکه تنها در این صورت می‌توانند به فرمایشات مقام معظم رهبری ولی‌امر‌مسلمین جامه عمل بپوشانند و نسل جوان کشورمان را به سمت دین و دینداری ترغیب کنند.

حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده با بیان اینکه امروزه دشمنان اسلام به نام دین سعی در مخدوش کردن چهره دین اسلام دارند، افزود: همه روحانیون باید با حرکت در سایه ولایت عهده‌دار اجرای برنامه‌های دینی، فرهنگی و تربیتی باشند و با هوشیاری کامل در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کنند.

وی امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا، نتیجه اتحاد و همبستگی آحاد ملت ایران اسلامی دانست و گفت: روحانی‌ها اعم از شیعه و سنی با پیروی از مکتب اسلام و قران درجهت پیشبرد اهداف نظام گام بردارند، همچنین جهاد تبیین را وظیفه اصلی خود بدانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران در این همایش با اشاره به نیات شوم دشمنان اسلام برای تشکیل گروه‌های تکفیری، گفت: دشمنان قسم‌خورده اسلام قصد داشتند، باایجاد گروه‌های تروریستی تکفیری چهره اسلام را مخدوش کرده و میان مسلمانان تفرقه ایجاد کنند، که به برکت راهنمایی‌ داهیانه مقام معظم رهبری، حضور بیدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و هوشیاری مسلمانان این فتنه به ثمر ننشست.

حجت‌الاسلام محمد قنبری ضمن اشاره به شجاعت و از خودگذشتگی حضرت امام خمینی (ره) در سال‌های مبارزات خود، به نقش روحانیت در اصلاح جامعه پرداخت و بیان کرد: روحانیت ضمن اینکه وظیفه خود را در حفظ و ترویج دین انجام می‌دهد، وظیفه اصلاح جامعه در عرصه های مختلف را نیز برعهده دارد..

در پایان این مراسم از علما شیعه و سنی چالدران تجلیل و قدردانی شد

انتهای پیام
captcha