دشمن می‌خواهد با ایجاد تفرقه دسیسه‌های خود را عملیاتی کند
کد خبر: 4091297
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

دشمن می‌خواهد با ایجاد تفرقه دسیسه‌های خود را عملیاتی کند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه راهبرد بین شیعه و سنی وحدت است و با وحدت می‌توان قله‌های ترقی را فتح کرد، گفت: تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی نیز راهبرد دشمنان است، چراکه می‌خواند با این ترفند دسیسه‌های خود را عملیاتی کنند.

حجت‌الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‎فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‎آباد در آیین صلح و سازش بین خانواده‌های مرحوم صادقی از برادران اهل تشیع و باستان‌فر از برادران اهل سنت که سه‎شنبه، ۱۹ مهر در بخش خاوه شهرستان دلفان برگزار شد، با گرامیداشت هفته وحدت و فرارسیدن ایام ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی(ص)، اظهار کرد: مشارکت همه صلح‌یاران، روحانیت، علما و معتمدین و خانواده صادقیان زمینه مراسم خون صلح و خون بس را فراهم کردند تا این روز تاریخی و به یادماندنی رقم خورد.

وی با بیان اینکه شهید بروجردی یکی از شهدای شاخص انقلاب است که برادران اهل تسنن خصلت‌های این شهید بزرگوار را به خاطر دارند که خود را وقف کمک و دفاع از مردم مظلوم اهل تسنن در کرمانشاه و کردستان، و مقابله با گروه‌های تجزیه‌کننده کرد، افزود: آخرین شهید این نظام که در دفاع از امنیت، شرف ‌و نجابت بانوان کرد جانش را تقدیم کرد شهید داوود عبدالهی بود.

امام‌جمعه خرم‎آباد اضافه کرد: خون شهدای اهل تسنن و دلفان در هم آمیخته شده است و در راستای دفاع از سرزمین ایران اسلامی جان‌نثاری کردند و این وحدت، همگرایی و انسجام سابقه دیرینه‌ای در لرستان دارد.

شاهرخی با بیان اینکه تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی راهبرد دشمنان است و دشمن می‌خواهد با این ترفند دسیسه‌های خود را عملیاتی کند، اظهار کرد: دشمن ببیند که امروز یک خانواده شیعه فردی از اهل تسنن را که مرتکب قتل عمد شده را می‌بخشد و این در حالی است که همه شرایط برای قصاص فراهم است، اما اولیای دم بدون هیچ وجهی و در  راستای منویات مقام معظم رهبری از این قصاص می‌گذرند و می‌بخشند.

نماینده ولی‎فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه راهبرد بین شیعه و سنی وحدت است و با وحدت می‌توان قله‌های ترقی را فتح کرد، گفت: در مهربانی و گذشت همه خصلت‌های نیکو نهفته است، باید کسانی که به چنین حوادثی دچار می‌شوند از این مراسم درس بگیرند تا این رویدادهای تلخ رخ ندهد.

انتهای پیام
captcha