صدور ۶۱ حکم قضایی جایگزین حبس به نفع نیازمندان قزوین
کد خبر: 4091320
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

صدور ۶۱ حکم قضایی جایگزین حبس به نفع نیازمندان قزوین

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: طی تابستان سال ۱۴۰۱ با صدور ۶۱ حکم قضایی جایگزین حبس، ۲۷۱ میلیون تومان به نیازمندان مساعدت شد.

صدور حکم

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، محمد صیادی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می‌کند تا از ظرفیت‌های مختلف برای کمک به نیازمندان و محرومان استفاده کند.

این مسئول ادامه داد: یکی از این ظرفیت‌ها که در سال‌های گذشته و در تعامل با دستگاه قضایی استان ایجاد شده این است که قضات براساس شرایط قانونی برای پرونده‌های واجد شرایط، مجازات‌های جایگزین حبس صادر می‌کنند.

وی اضافه کرد: بر این اساس طی تابستان سال جاری ۶۱ رأی و دستور قضایی به ارزش بیش از ۲۷۱ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان صادر شد که تمامی این مبالغ براساس آرای صادره برای تأمین مواد غذایی، اقلام بهداشتی و لوازم خانگی مددجویان و محرومان هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می‌کند تا ظرفیت‌های مختلف را برای خدمت به محرومان به‌کار بگیرد تا فضای خدمت‌رسانی به نیازمندان را گسترش دهد.

انتهای پیام
captcha