فضای نقد رسانه‌ای در فضای مجازی بهبود یابد
کد خبر: 4091823
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴

فضای نقد رسانه‌ای در فضای مجازی بهبود یابد

امام‌جمعه موقت ارومیه گفت: در برابر جنگ نرم دشمنان باید مهارت تحلیل و نقد رسانه‌ای در پیام‌رسان‌ها و فضای مجازی بهبود یابد.

حجت‌الاسلام محمد حیدری‌زاد، امام‌جمعه موقت ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد حیدری‌زاد، امام‌جمعه موقت ارومیه ۲۲ مهر با تبریک سالروز میلاد پیامبر بزرگوار اسلام(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت اظهار کرد: مقاومت و وحدت، اصول حرکت توحیدی پیامبر اعظم(ص) بود که امام راحل با رهبری انقلاب اسلامی، این امر را احیا کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) با دوراندیشی، موضوع وحدت شیعه و سنی، ادیان و مذاهب و همچنین وحدت حوزه و دانشگاه را به خوبی در راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرد و همین امر زمینه‌ساز اعتلای جامعه اسلامی است، رهبر معظم انقلاب هم همان راهبردها و ابتکارات امام خمینی(ره) را ادامه دادند.

امام‌جمعه موقت ارومیه ادامه داد: پیامبر اعظم(ص) مردم دنیا را هدایت کرده و بشریت را از بند قدرت‌های شیطانی نجات داد و براساس معارف ناب توحیدی، تبدیل به انسان های موحد و مومن تبدیل کرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت قابل توجه جوانان در جامعه اسلامی گفت: مطالبات قانونی جوانان باید مورد توجه قرار گیرد و فضای گفت‌و‌گو با ایشان با شرح صدر فراهم شود.

حجت‌الاسلام حیدری‌زاد بر تلاش روزافزون برای رفع مشکلات اقتصادی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید زمینه توسعه پایدار در بخش‌های مختلف را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه نظام سرمایه‌داری از شعار آزادی برای سرکوب ملت‌ها سوءاستفاده می‌کند، افزود: بزرگترین نیاز جامعه امروز، تربیت انسان‌های صالح است.

امام‌جمعه موقت ارومیه از رعایت نشدن اخلاق و پایمال شدن حقوق مردم در کشورهای دنیا به عنوان یکی از مشکلات بشریت نام برد و اضافه کرد: پیروی از آموزه‌های پبامبر بزرگ اسلام (ص) و دین مبین اسلام، راهکار غلبه بر زیاده‌خواهی و بی‌اخلاقی استکبارگران است.

وی نقش رسانه را در دنیای امروز بسیار موثر عنوان کرد و ادامه داد: دشمنان با درک این ظرفیت، از آن در قالب جنگ نرم بیشترین استفاده را می‌برند، باید فضای مجازی به صورت عالمانه و مدبرانه مدیریت شود و همچنین شبکه ملی اطلاعات و سایبری در کشور حاکم شود.

حجت‌الاسلام حیدری‌زاد با تاکید بر ارتقای سواد رسانه‌ای مردم در دنیای امروز گفت: در برابر جنگ نرم دشمنان باید مهارت تحلیل و نقد رسانه‌ای در پیام‌رسان‌ها و فضای مجازی بهبود یابد.

 

انتهای پیام
captcha