دشمنان می‌خواهند انقلاب را به حاشیه ببرند
کد خبر: 4091979
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

دشمنان می‌خواهند انقلاب را به حاشیه ببرند

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان کشور به بهانه‌های مختلف به دنبال ایجاد آشوب در جامعه هستند، گفت: آنها با این اقدامات می‌خواهند انقلاب را به حاشیه ببرند.

دیدار علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس از مدافع امنیت

به گزارش ایکنا از البرز، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی روز شنبه، 23 مهرماه در دیدار و دلجویی از مرتضی قدیمی یکی از مدافعان امنیت استان البرز که در وقایع اخیر شهرستان فردیس توسط اغتشاشگران مجروح شده است، اظهارکرد: امروز مدافع امنیت کشور همچون رزمنده دوران دفاع مقدس در حال پاسداری از آرمان‌هاست.

وی، به صبر، سعه صدر و هوشمندی نیروهای امنیتی اشاره کرد و افزود: جانفشانی انسان‌های مومن و دوست‌دار وطن را ارج می‌نهیم. امروز شجاعت حافظان نظام با حضور مستمر و ایستادگی جانانه موجب افتخار است.

این مسئول در خصوص اغتشاشات اخیر، بیان کرد: همه ما باید آگاه باشیم که این موضوع از ماه‌ها قبل مشخص شده بود و توسط آمریکایی‌ها و سعودی‌های خبیث اتفاق افتاد و ما باید به فرموده مقام معظم رهبری هوشیار باشیم.

عباسی، به دخالت و نقش اروپایی‌ها در جریانان اخیر اشاره و ابراز کرد: آنها یک چهره دیگر از خباثت خود را نشان دادند اما آنها به‌خوبی می‌دانند که مردم آگاه هستند و جلوی آنها ایستاده و خواهند ایستاد.

وی تاکید کرد: دشمنان کشور به بهانه‌های مختلف به دنبال ایجاد آشوب در جامعه هستند، چراکه ایران اسلامی را سد خواسته‌های نامشروع خود می‌دانند. به حاشیه‌بردن انقلاب اسلامی خواسته اصلی دشمنان است که خوشبختانه با اتحاد ملت بار دیگر با شکست مواجه شده‌اند.

مرتضی قدیمی از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج فردیس در درگیری با اغتشاشگران مجروح شد و در حال حاضر دوران نقاهتش را سپری می‌کند.

انتهای پیام
captcha