استقبال انصارالله یمن از احیای روابط حماس و سوریه
کد خبر: 4093258
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

استقبال انصارالله یمن از احیای روابط حماس و سوریه

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای ازسرگیری روابط میان جنبش حماس و سوریه را باعث تقویت قدرت محور مقاومت در منطقه دانست.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از شبکه المسیره، دفتر سیاسی انصارالله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: ازسرگیری روابط میان سوریه و حماس را تبریک می‌گوییم و این اقدام به نفع مسئله فلسطین است.

جنبش انصارالله تاکید کرد که ازسرگیری روابط حماس و سوریه قدرت محور مقاومت در منطقه را بیشتر خواهد کرد.

دفتر سیاسی این جنبش همچنین خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند که در شکستن اراده ملت فلسطین و جوانان مقاومت آن کاملاً ناتوان است.

روز گذشته عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار با رئیس جمهوری سوریه در دمشق گفت که این جنبش صفحات گذشته در روابط با سوریه را ورق می‌زند و پس از دیدار با بشار اسد رئیس جمهوری این کشور، حضور حماس در سوریه ازسرگرفته خواهد شد. این سخنان با استقبال گسترده فعالان محور مقاومت روبرو شده است.

تحلیلگران سیاسی معتقدند که از سرگیری روابط بین سوریه و حماس سدی بسیار مقاوم‌تر و محکم‌تر در برابر تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی به خاک فلسطین و سوریه ایجاد می‌کند.

رهبران جنبش فتح هم معتقدند که سوریه قلب بزرگی دارد و همه از جمله حماس را در خود جای داده است و هرگز بر اشتباهات و خطاهای گذشته تمرکز نمی‌کند. زیرا آینده از هر چیزی مهمتر است.

آنها می‌گویند تقویت روابط بین سوریه و حماس در نهایت به نفع محور مقاومت تمام می‌شود و باعث پیروزی‌های مهمی در فلسطین، لبنان و یمن خواهد شد و حماس هم در مبارزات خود با رژیم صهیونیستی پیروزی‌های بزرگی را به دست خواهد آورد.

در این بیانیه همچنین با اشاره به تحولات فلسطین و شهادت عدی التمیمی جوان فلسطینی که دو عملیات ضدصهیونیستی در ورودی اردوگاه شعفاط و شهرک صهیونیست‌نشین معالیه أدومیم در منطقه قدس اشغالی انجام داد، آمده است: عملیات‌های قهرمانانه در فلسطین اشغالی را که آخرین مورد آن عملیات قهرمان عدی التمیمی بود، تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام
captcha