۵۰ کیلومتر بزرگراه به بزرگراه‌های استان اردبیل اضافه می‌شود
کد خبر: 4093564
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

۵۰ کیلومتر بزرگراه به بزرگراه‌های استان اردبیل اضافه می‌شود

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات و پیگیری‌های به عمل آمده، تا 6 ماه آینده 50 کیلومتر بزرگراه به بزرگراه‌های استان اردبیل اضافه می‌شود.

بزرگراهبه گزارش ایکنا از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اردبیل، ۳۰ مهرماه، در بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر و با تلاش‌های به عمل آمده احداث جاده خلخال - منجیل با تامین اعتبارات لازم در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور 50 کیلومتر بزرگراه به بزرگراه‌های استان در 6 ماه آینده اضافه می‌شود که در این زمینه با توجه به عدم تخصیص اعتبارات، اما در هر صورت استفاده از پیمانکاران توانمند در دستور کار قرار گرفته و قطعات به پیمانکاران واگذار شده است.

وی بیان کرد: تامین اعتبارات زمان بهره‌برداری از این پروژه را با تعلل مواجه کرده که درصدد هستیم مردادماه امسال شاهد افتتاح 50 کیلومتر بزرگراه در استان باشیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تا پایان سال شاهد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در این محور باشیم.

حیدری تصریح کرد: تکمیل محور سه راهی سربند تا مشگین شهر جزو پروژه‌های اولویت‌دار و مهم بوده که نیازمند 900 میلیارد تومان اعتبار است و درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده روند پیشرفت پروژه را به وضعیت مطلوب برسانیم و اقدامات اساسی در این زمینه انجام دهیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: طول این محور 135 کیلومتر است که 40 کیلومتر از آن به پیمانکار واگذار شده که با پیشرفت خوبی در حال اجراست و امید می‌رود با تمهیدات به عمل آمده شاهد بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از پروژه‌های استانی باشیم.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: بهره‌برداری از 10 کیلومتر محور پارس‌آباد به سربند، 10 کیلومتر محور اردبیل به مشگین‌شهر، 13 کیلومتر محور سه راهی رضی به امیرکندی، 14 کیلومتر محور اردبیل – سرچم و پنج کیلومتر از ورودی گرمی در دستور کار است و در تلاش هستیم برای تسریع در اجرای پروژه‌های استانی تمهیدات لازم را به‌کارگیریم.

انتهای پیام
captcha