جوانان با مهارت‌ محوری به کمک تولید کنندگان بیایند
کد خبر: 4096009
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

جوانان با مهارت‌ محوری به کمک تولید کنندگان بیایند

مدیرکل برنامه‌ریزی و ارزیابی دفتر رئیس جمهور گفت: تلاش می‌کنیم موضوعات مختلف تولیدکنندگان را پیگیری و در نظر داریم جوانان کشور بجای تحصیل‌ محور، مهارت‌ محور شوند تا بتوانند به کمک تولیدکنندگان بیایند.

مهدیان فرد، مدیرکل برنامه‌ریزی و ارزیابی دفتر رئیس جمهوربه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، مهدیان فرد، مدیرکل برنامه‌ریزی و ارزیابی دفتر رئیس جمهور، امروز دوشنبه ۹ آبان‌ماه در نشست با تولیدکنندگان که در سالن جلسات معاونت اقتصادی استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در فضای اداری کشور مشکلاتی داریم، اظهار کرد: رئیس جمهور تمام تلاش خود را برای پا گرفتن تولید داخل به کار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه اعتقاد رئیس جمهور بر افزایش تولید است، ادامه داد: برخی از مشکلات، مسائل کلان کشور است که ازجمله آن‌ها می‌توان به مافیای واردات و عدم همراهی بانک‌ها با تولیدکنندگان اشاره کرد.

مدیرکل برنامه‌ریزی و ارزیابی دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم موضوعات مختلف تولیدکنندگان را پیگیری کنیم، بیان کرد: در نظر داریم جوانان کشور بجای تحصیل محور، مهارت‌محور شوند تا بتوانند به کمک تولیدکنندگان بیایند.

وی با بیان اینکه باید اختیارات استانداران و مدیران استانی افزایش پیدا کند، یادآور شد: این مورد نیز درحال پیگیری است تا حدالامکان مشکلات تولیدکنندگان در سطح استان رفع شود.

مهدیان فرد با اشاره به اینکه تولید و رونق تولید دغدغه مقام معظم رهبری است و ما نیز به آن اعتقاد داریم، تصریح کرد: ما نیز اعتقاد داریم برای پیشرفت کشور راهی جز حمایت از تولید وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha