آمریکا مسبب همه مشکلات و مصیبت‌های مردم ایران است
کد خبر: 4096975
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

آمریکا مسبب همه مشکلات و مصیبت‌های مردم ایران است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: در ۴۳ سال گذشته همه مشکلات و مصیبت‌های ایران نتیجه حمایت آمریکا از دشمنان بوده از کودتای نوژه گرفته تا جنگ تحمیلی، ترور دانشمندان هسته‌ای و تحریم‌های ظالمانه همگی توسط آمریکا انجام شده است.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی ۱۳ آبان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی داشته است که در دوره تاریخی مختلفی روی داده است از تبعید امام خمینی(ره) تا کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی از جمله حوادث روی داده در این روز است.

وی افزود: در ۴۳ سال گذشته همه مشکلات و مصیبت‌های ایران نتیجه حمایت آمریکا از دشمنان بوده از کودتای نوژه گرفته تا جنگ تحمیلی، ترور دانشمندان هسته‌ای و تحریم‌های ظالمانه همگی توسط آمریکا انجام شده است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: بایدن ادعا کرده است که می‌خواهند ایران را آزاد کنند باید به آنها گفت که مگر شما توان نگهداری کشور خود را دارید شما افغانستان را از طالبان گرفتید و بعد از سال‌های جنگ و جنایت دوباره دودستی تحویل آنها دادید.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی در داخل به آمریکا دل بسته‌اند در حالی که غافل هستند که آمریکا دشمن مردم ایران نبوده و نخواهد بود و بارها این دشمنی خود را ثابت کرده است.

حجت‌الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: آمریکا رو به اضمحلال رفته و در کشورهای مختلف نشانه‌های سرافکندگی آن مشخص است.

وی تصریح کرد:

 

انتهای پیام
captcha