راهپیمایی ۱۳ آبان خط بطلانی بر اغتشاشات اخیر کشید
کد خبر: 4096997
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

راهپیمایی ۱۳ آبان خط بطلانی بر اغتشاشات اخیر کشید

امام‌جمعه میاندوآب با تقدیر از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: این حضور خط بطلانی بر اغتشاشات و اغتشاشگران و توطئه‌های آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی کشید‌.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب ۱۳ آبان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تقدیر از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، اظهار کرد: این حضور خط بطلانی بر اغتشاشات و اغتشاشگران و توطئه‌های آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی کشید‌.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا دروغگو است، گفت: آمریکا به دروغ می‌گوید طرفدار ملت ایران است و این را تاریخ به خوبی نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه ما شرارت‌های آمریکا را فراموش نکرده‌ایم، تصریح کرد: حمله به هواپیمای مسافربری، اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیه ملت ایران، ترور دانشمندان هسته‌ای و ترور سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، مسدود کردن اموال و دارایی‌های ملت ایران و… تنها بخشی‌هایی از دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران هستند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم امروز نشان دادند که پای انقلاب و نظام و ولایت ایستاده‌اند، اظهار کرد: امروز سراسر ایران یک صدا شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با آمریکا، گفت: آمریکا رو به افول و نابودی است و دنیا به طرف نظم نوین جهانی حرکت می کند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با تاکید بر مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، تصریح کرد: اگر در مقابل دشمن عقب‌نشینی کنی، دشمن پیش‌روی می‌کند و از طرف دیگر تجربه و تاریخ نیز نشان داده که مقاومت هزینه دارد ولی نتیجه نهایی پیروزی است.

امام‌جمعه میاندوآب اظهار کرد: آحاد مختلف مردم و هرکس در هرکجایی که قرار دارد، امروز وظیفه دارد و باید به وظیفه خود به نحو احسن عمل کند و وظیفه‌اش را درست انجام دهد.

وی به اهمیت جهاد تبیین نیز اشاره کرد و افزود: باید جهاد تبیین را در اولویت قرار داده و دشمن اصلی را هیچگاه فراموش نکنیم.

 

 

انتهای پیام
captcha