ملت ایران مقابل ایادی استکبار ایستاده‌اند
کد خبر: 4097342
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

ملت ایران مقابل ایادی استکبار ایستاده‌اند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با قوای کامل مقابل ایادی استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند و به دشمن اجازه تعدی نمی‌دهند.

ملت ایران با همه قوا مقابل ایادی استکبار جهانی می‌ایستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز، 15 آبان در نشست روشنگری جهاد تبیین که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری حافظ شاهین‌دژ برگزار شد، گفت: تئوری‌پردازان و سیاستمداران کشورهای بیگانه بر این امر صحه می‌گذارند که براندازی جمهوری اسلامی ایران غیرممکن است، ولی باید آن را مهار کنند.

وی با بیان اینکه ما در روند تقابلی با رژیم صهیونیستی، آنها را در منطقه و سطح جهان با چالش روبه‌رو کرده‌ایم، گفت: همه برنامه‌های استکبار جهانی را به‌هم‌ زده‌ایم، طراحی‌ها و ایده‌های دشمن را از بین برده‌ایم و مقابل استکبار ایستاده‌ایم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: اندیشکده‌های بزرگ آمریکا برنامه‌ریزی کرده‌ بودند، سه سال بعد یعنی 2025 مدیریت جهانی واحد را تشکیل دهند، و جهان را تحت تبعیت آمریکا قرار دهند و یک دهکده شیشه‌ای را در دنیا ایجاد کنند.

فیاضی اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف خود یعنی مدیریت واحد جهانی انجام دو کار عمده را در دستور قرار دادند، یکی از این موارد در اختیار گرفتن قلب جهان یعنی خاورمیانه بود، چون منابع آبی، انرژی، نفتی و گازی، فسیلی و ... در این نقطه جهان است.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این هدف‌‌شان، اشغال عراق، افغانستان و حمله به سوریه را در دستور قرار دادند، اما استکبار با یک اندیشه بزرگ و متعالی به نام انقلاب اسلامی روبه‌رو شد، که تمام قد مقابلشان ایستاد؛ پس برای اینکه به اهداف خود دست یابند، تصمیم گرفتند قلب خاورمیانه یعنی ایران را به دست آورند.

فیاضی در پایان گفت: ملت ایران اسلامی با همه قوا مقابل ایادی استکبار جهانی ایستادگی کردند و نه‌تنها از خاک کشور بلکه از ملت عراق دفاع کردند، به‌خاطر بمب‌ریزی‌ها در خاک عراق، اکنون ملت این کشور با سه میلیون سرطانی دست‌به گریبان هستند، ولی مدعیان حقوق بشر همچنان در سکوت به‌سر می‌برند.

انتهای پیام
captcha