اغتشاشات اخیر موجب خفت و خاری بیش از پیش دشمنان شد
کد خبر: 4098175
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

اغتشاشات اخیر موجب خفت و خاری بیش از پیش دشمنان شد

نماینده ولی‌‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: اغتشاشات اخیر توطئه استکبار جهانی در مقابل ایستادگی، عزتمندی و قدرت یافتن جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه 17 آبان ماه در دیدار با علمای بخش انزل اظهار کرد: امام علی(ع) به یاران خود فرمود:« تنها چیزی که در عالم برزخ اهمیت فراوان دارد تقوا است و افرادی که در دنیا تقوا و خداترسی نداشتند دچار مشکلند و بهترین توشه و ذخیره برای عالم برزخ تقوا است».

وی افزود: افرادی که در دنیا متقی باشند و در امر عبادت، اطاعت از اوامر خدای تعالی، کمک به همنوعان و احترام به پدر و مادر ساعی باشند در دنیا و آخرت سعادتمند خواهند شد.

حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه اهالی شهر قوشچی متدین، شهیدپرور و متحد هستند، افزود: باید تلاش کرد فرزندان خود را متدین و اهل دین و تقوا تربیت کرد، باید به نمازهای جماعت اهمیت داد زیرا اقامه آن ثواب بسیار زیادی برای مومنان دارد و همچنین تقویت ایمان و تقوا برای نسل‌های جدید را سرلوحه قرار داد.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با دسیسه و نقشه‌های فراوانی سعی کردند در کشور ما حکمرانی کنند ولی ما به واسطه راهبری‌های داهیانه امامین انقلاب و خون شهدا و ایثارگران تاکنون آزاد و آزاده زندگی کردیم در حالی که کشورهای ثروتمند تحت سلطه آمریکا و متحدانش قرار دارند.

نماینده ولی‌‌فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اغتشاشات اخیر توطئه استکبار جهانی در مقابل ایستادگی، عزتمندی و قدرت یافتن جمهوری اسلامی است. این دشمنان در منطقه اقدامات فراوانی ازجمله ایجاد داعش انجام دادند که نقشه‌های شومشان با شکست مواجه شد و ابرقدرتی آمریکا از بین رفته و موجب خفت و خاری آن‌ها شده است.

وی گفت: ایران اسلامی در حال قوی‌تر شدن است که این موضوع موجب رنج دشمن شده و اربعین نیز بزرگترین مانور قدرت ایران و وحدت امت‌ اسلامی بود که دشمنان نتوانستند فتنه‌های خود را به منصه ظهور برسانند.

وی بیان کرد: حضور رئیس جمهور در اجلاس شانگهای و عضویت ما در این اجلاس و مبادلات با کشورهایی چون روسیه و چین موجب افزایش خشم مستکبرین شد.

انتهای پیام
captcha