دشمن درصدد تسخیر ذهن جوان ایرانی است
کد خبر: 4098317
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

دشمن درصدد تسخیر ذهن جوان ایرانی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ، بصیرت افزایی و روشنگری را مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: دشمنان ذهن و فکر جوان ایرانی را می‌خواهند تسخیر کنند و با دنیاگرایی مشغول کنند، پس باید برای بصیرت‌افزایی اهتمام کرد.

دشمن درصدد تسخیر ذهن جوان ایرانی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام غلام‌حیدر جهان‌بان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ  18 آبان در نشست بصیرتی با محوریت جهاد تبیین که در سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور این شهرستان برگزار شد، گفت: ایران اسلامی از پشتوانه مردمی و الهی برخوردار است، بنابراین روشنگری و بصیرت‌افزایی راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز هیچ تفاوتی با دشمنان دیروز ندارند، بلکه شگردشان تغییر کرده است و درصدد هستند با چهره‌های اصلاح شده در فکر نیرنگ دوباره باشند، اضافه کرد: امروز معاندان و معارضان با انقلاب اسلامی درصدد هستند، گرگی در لباس میش باشند، به‌‌طوری‌که فریب جوانان و تفرقه‌افکنی در بین مردم را جایگزین شبیخون‌های پی‌درپی و پرزحمت کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شاهین‌دژ گفت: دشمنان درصدد هستند، با اندیشه‌های نادرست جوانان را تحت‌سلطه خود درآورند و با دنیاگرایی آنها را مشغول کنند، پس باید به صورت جدی و گسترده درراستای بصیرت‌افزایی و روشنگری گام‌های بلندی برداشته شود.

جهانبان بیان کرد: هشت سال به صورت بی‌امان بمب بر سر مردم کشورمان بارید، ولی مقتدرانه و باصلابت ملت ایران ایستاد، بنابراین اکنون دشمن تاکتیک و راهبرد خود را تغییر داده، پس با چهره یک ناجی ظاهر شده است و به جنگی مخفیانه با اسلام و انقلاب می‌پردازد.

وی اظهار داشت: با این جنایاتی که دشمنان نسبت به مردم داشتند و از گذشته نیز در خاطر مردم است، خشم مردم نسبت به دشمنان بیشتر شده است، بنابراین پاسخ ملت ایران به دشمنان به‌طور قطع کوبنده و قاطع خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌دژ اظهار کرد: اغتشاشات اخیر و مطالبی که اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات منتشر کردند، مشخص‌کننده این بود، که این اغتشاشات برنامه‌ریزی شده بود.

وی بصیرت و دشمن‌شناسی را مهم‌ترین راه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: دشمنان در قالب اغتشاشات به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود هستند، به‌طوری‌که از ماه‌های گذشته برای وارد کردن هجمه به کشور و اجرای برنامه‌های خود برنامه‌ریزی کرده بودند.

جهانبان گفت: در جامعه آزاد حق اعتراض وجود دارد اما اغتشاش برنامه دشمن برای ضربه زدن به نظام و مردم است.

انتهای پیام
captcha