جنگ شناختی دشمن علیه ایران محکوم به نابودی است
کد خبر: 4099162
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

جنگ شناختی دشمن علیه ایران محکوم به نابودی است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه جنگ شناختی دشمنان علیه ایران محکوم به نابودی و شکست است، گفت: ملت ایران از بصیرت عمیقی برخوردار هستند و تحت‌تأثیر تبلیغات رسانه‌های معاند قرار نمی‌گیرند.

جنگ شناختی دشمن علیه ایران محکوم به نابودی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، 22 آبان در شورای اداری سلماس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: دشمنان نظام اسلامی جنگ شناختی و ترکیبی علیه انقلاب به راه انداخته‌اندکه این جنگ گرچه تمام‌عیار و همه‌جانبه است، ولی محکوم به شکست است، چون ملت بابصیرت ایران تحت‌تاثیر تبلیغات رسانه‌های معاند قرار نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه جنگ شناختی دشمن به‌واسطه بصیرت و غیرت دینی ملت قهرمان کشورمان محکوم به نابودی و شکست است، ادامه داد: استکبار جهانی در طراحی، اجرا و استمرار اغتشاشات اخیر کشور نقش اساسی را ایفا کرد، پس باید مسئله دشمن‌شناسی را به‌عنوان یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین قلمداد کرده و به صورت جدی آن را مورد توجه قرار دهیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نماد استکبارستیزی در دنیا بوده و امید همه کشورهای مظلوم و تکیه‌گاه ملل مستضعف جهان است، ادامه داد: همان‌طورکه امام خمینی(ره) فرمودند «آمریکا هرگز دست از دشمنی با اسلام و ملت ایران برنخواهد داشت».

شهسواری با بیان اینکه، دشمنان ملت از همه ابزارها برای ضربه زدن به ایران اسلامی حداکثر استفاده را می‌کنند، ولی مهم‌ترین ابزار آنها رسانه‌ است، خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی از بصیرت عمیقی برخوردار بوده، تمام توطئه‌های دشمن را شناخته‌اند و آن را در نطفه خفه می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این میان مسائل فرهنگی و تربیتی نسل جوان هرگز نباید مورد غفلت واقع شود، تا در مقابل جنگ ترکیبی دشمن این سرمایه‌‌های معنوی حفظ شوند، گفت: گستردگی قدرت و عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران امروزه برای همه کشورهای جهان روشن شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه هیمنه استکبار جهانی فرو ریخته است و دوران افول و نزول خود در منطقه غرب آسیا را می‌گذراند، اظهار کرد: با این همه ملت ایران اسلامی باید هوشیارتر از همیشه باشد و با گام‌های استوار رو به جلو گام بردارد.

انتهای پیام
captcha