اجرای فاز دوم ساماندهی گلزار شهدای یاسوج ضروری است
کد خبر: 4099197
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

اجرای فاز دوم ساماندهی گلزار شهدای یاسوج ضروری است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به وجود ۵۳٠ گلزار شهید در استان، گفت: اجرای فاز دوم ساماندهی گلزار شهدای یاسوج ضروری است.

رضا پارسیان‌نژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان، رضا پارسیان‌نژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 22 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۰ درصد از جمعیت استان، جامعه هدف بنیاد شهید استان است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۱ هزار نفر زیر پوشش خدمات بنیاد شهید استان قرار دارد، تصریح کرد: در چندین محور خدمات ما به جامعه زیر پوشش ارائه می‌شود.استان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رتبه اول مشارکت را داشته و به نسبت جمعیت بیشترین حضور را در دوران دفاع مقدس داشتیم.

مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به تقدیم ۱٠ هزار و ۶۲۳ جانباز به انقلاب، اظهار کرد: ۳۱۵ آزاده در استان وجود دارد، ۵۳٠ گلزار شهید در استان است، ۴۸۱ گلزار در استان ساماندهی شده و ۴۹ گلزار نیز نیازمند ساماندهی است.اقدام برای ساماندهی ۹ گلزار در سال‌جاری لازم است، پوشش تمام گلزارها نیازمند ۳٠ میلیارد تومان اعتبار است.

پارسیان‌نژاد با بیان اینکه در رابطه با گلزار شهدای شهر یاسوج، ساماندهی و اجرای فاز دوم ضروری است، یادآور شد: تحقق سهمیه‌های اشتغال جامعه ایثارگری مورد تأکید است و دستگاه‌ها مؤظف هستند در این زمینه همکاری کنند.

وی در ادامه از پایش سلامت جامعه ایثارگری استان خبر داد و گفت: در این راستا جانبازان در کنار خدمات مراکز درمانی از ظرفیت‌های بیمارستان‌های همجوار و مرکز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به توسعه ظرفیت‌های فرهنگی، از ساخت یک تله فیلم خبر داد و گفت: بحث خاطره‌نگاری نیز در قالب فیلم‌های کوتاه انجام می‌شود.هشت یادواره شهدای شهرستان، سه فیلم مستند و تولید سه کتاب را خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha