حوادث اخیر ریشه در خارج از کشور دارد
کد خبر: 4100518
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

حوادث اخیر ریشه در خارج از کشور دارد

امام‌ جمعه گرگان با بیان اینکه مردم با وجود همه مشکلات در حمایت از نظام ایستاده‌اند و به دشمنان اجازه تعرض نمی‌دهند، گفت: مسائل و حوادث اخیر ریشه در خارج از کشور دارد.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته با تأثر از اقدامات اغتشاشات اخیر گفت: تقریباً حدود دو ماه از اقدامات و شرارت‌های اغتشاش‌گران می‌گذرد و نیروهای امنیتی و بسیجی ما با صلابت در مقابل این افراد ایستادند.

امام جمعه گرگان با بیان‌ اینکه این مسائل و حوادث ریشه در بیرون از کشور دارد و هدفشان از بین بردن نظام اسلامی ایران است، تصریح کرد: کسی وجود مشکل در جامعه را انکار نمی‌کند اما مردم ما اگر مشکلی هم داشته باشند به این رفتارها رضایت نمی‌دهند و حاضر به ادامه دادن این شرایط نیستند.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: دشمن از حرکت جهشی دولت طی یک سال گذشته برای حل مشکلات و پیشرفت امور عصبانی است و نمی‌تواند موفقیت ما را ببیند لذا به جنگ رسانه روی آورده است تا به خیال خود ما را تضعیف کند. مردم ما حوادث تلخ و سختی را گذارند ولی همواره پیشت نظام و انقلاب بودند لذا حضور مردم در راهپیمایی ۹ آبان در اعتراض به این آشوب‌ها و محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ نشان داد که بخش عمده جامعه با این افراد موافق نیستند و آن را محکوم می کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان تصریح کرد: درخواست مردم از دولت این است که عوامل و دست‌اندرکاران اغتشاشات و افرادی که به هر نحوی در این فتنه‌انگیزی‌های نقش داشته شناسایی شوند و متناسب با جرمشان مجازات شوند.

وی به حوادث اخیر سیستان و بلوچستان و سفر نمایندگان ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به مردم شیعه و سنی این استان دارند و محرومیت آنجا را از نزدیک حس و لمس کرده‌اند.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: رهبر معظم انقلاب به نمایندگان ویژه خود تأکید کردند، مسائل را بدون هیچ ملاحظه‌ای بررسی کنند تا گزارش آن برای تصمیم‌گیری نهایی به شورای عالی امنیت ملی ارسال شود.

امام جمعه گرگان گفت: در حوادث سیستان و بلوچستان چند نفر از ماموران امنیتی به شهادت رسیدند و عده‌ای از مردم بیگناه هم شهید و برخی جانباز شدند.

 

انتهای پیام
captcha