دولت با گران‌فروشان برخورد کند
کد خبر: 4100538
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

دولت با گران‌فروشان برخورد کند

امام‌جمعه ارومیه گفت: عده‌ای از شرایط فعلی سوءاستفاده کرده و با گران‌فروشی اوضاع را بر مردم سخت کرده‌اند دولت باید جلوی این اقدامات را بگیرد.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه ۲۷ آبان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با انتقاد از عدم اعلام موضع خواص در برابر حوادث اخیر اظهار کرد: سرمربی خارجی تیم ملی در برابر شیطنت خبرنگار انگلیسی به صراحت اعلام موضوع می‌کند اما برخی از این افراد می‌گویند که فردا به من رای نمی‌دهند یا شخصیت‌مان زیر سوال می‌رود لذا ما موضع‌گیری نمی‌کنیم.

وی افزود: مماشات با اغتشاشگران هم حدی دارد، مسئولان امنیتی به جد وارد میدان شوند چرا که دشمن شیوه کار خود را تغییر داده و با سلاح جنگی وارد میدان شده است.

امام‌جمعه ارومیه با اشاره به اینکه این فتنه هم تمام خواهد شد، ادامه داد: همگان بدانند که به حول و قوه الهی، اراده مردم در مقابل اغتشاشگران پیروز خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در کل کشور مجموع اغتشاشگران به ۳۰۰ هزار نفر هم نمی‌رسد، تصریح کرد: اما دشمن با امپراطوری رسانه‌ای خود طوری وانمود می‌کند که نظام در حال سقوط است.

حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه صبر ملت هم اندازه‌ای دارد، گفت: البته مسئولان مربوطه و قوه قضاییه باید با قدرت وارد میدان شوند و با اغتشاشگران و آنهایی که دست به اسلحه برده‌اند، به شدت برخورد کنند.

وی با اشاره به فراخوان ضدانقلاب برای اجتماع، اغتشاش و شورش در سه روز گذشته یادآور شد: با وجود فراهم آوردن همه توان خود، چیزی حاصل شان نشد.

امام‌جمعه ارومیه با تسلیت شهادت شهید اثنی‌عشری و دیگر شهدای دفاع از امنیت کشور افزود: این شهید والامقام با خدا معامله کرد و خداوند نیز بهشت را برای شهدا تضمین کرده است.

وی با اشاره به درپیش بودن هفته بسیج بیان کرد: بسیج میدان‌دار تمام عرصه‌های مهم در کشور است، بنابراین مسئولان و دولت با تمام توان باید از بسیج حمایت کنند.

امام‌جمعه ارومیه گفت: عده‌ای از شرایط فعلی سوءاستفاده کرده و با گران‌فروشی اوضاع را بر مردم سخت کرده‌اند دولت باید جلوی این اقدامات را بگیرد.

 

انتهای پیام
captcha