تشییع پیکر رئیس دادگستری پلدختر + عکس
کد خبر: 4101551
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

تشییع پیکر رئیس دادگستری پلدختر + عکس

پیکر مهدی بیرانوند، رئیس فقید دادگستری پلدختر بر دستان مردم قدرشناس و مسئولان استانی و شهرستانی در شوراب محمودوند خرم‌آباد تشییع شد.

تشییع پیکر رئیس دادگستری پلدختربه گزارش ایکنا از لرستان، پیکر مهدی بیرانوند، رئیس فقید دادگستری پلدختر بر دستان مردم قدرشناس و مسئولان استانی و شهرستانی در شوراب محمودوند خرم‌آباد تشییع و به خاک سپرده شد.

 محمد رزم، رئیس کل دادگستری استان لرستان در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: مرحوم مهدی بیرانوند قاضی با اخلاق و باتقوا و فردی نیکنام در لرستان بود که جمعه، 27 آبان به دلیل ایست قلبی جان باخت.

وی اضافه کرد: این عزیز سفر کرده از قضات عادل دادگستری استان و دارای شخصیتی مؤمن و شجاع بود که مخلصانه و دلسوزانه منشا خدمات بسیار ارزشمندی در دستگاه قضایی بود.

رزم، با بیان اینکه مرحوم بیرانوند در قضاوت بی‌نظیر و بی‌طرف بود، افزود: وی قضاوتی عادلانه در عین مردم داری داشت به طوری‌که طی دو سالی که مرحوم سمت رئیس دادگستری شهرستان پلدختر را بر عهده داشت، یک نفر ارباب‌رجوع به عملکرد وی اعتراض نداشت، با متانت و صداقت در رفتاررو گفتار و کردار در حل مشکلات مردم کوشا بود.

رئیس‌کل دادگستری لرستان با بیان اینکه همه در برابر اراده و مشیت الهی تسلیم هستیم،‌ گفت: این دنیا مزرعه آخرت است و این مراسم تشییع را برای عبرت گذاشته‌اند‌، از این‌رو باید با عمل صالح و رفتاری درست توشه خوبی برای آخرت جمع‌آوری کنیم.

انتهای پیام
captcha