دومین گردهمایی گروه‌های جهادی بابلسر برگزار می‌شود
کد خبر: 4101842
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

دومین گردهمایی گروه‌های جهادی بابلسر برگزار می‌شود

رئیس شورای جهادی شهرستان بابلسر از برگزاری دومین گردهمایی گروه‌های جهادی شهرستان بابلسر با عنوان مجمع «جهادگران فاطمی ۲» خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میکائیل محمدپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و رئیس شورای جهادی شهرستان بابلسر، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم و امروز حقیقتاً این بسیج که یادگار بزرگ و درخشان امام راحل، و مظهر اقتدار ملی، و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت است، منشاء اقدامات جهادی و مرکز دل های صاف و بی بدیل در عرصه خدمت شده است.

وی از برگزاری دومین گردهمایی گروه‌های جهادی شهرستان بابلسر با عنوان مجمع «جهادگران فاطمی ۲» خبر داد و گفت: این گردهمایی پنجشنبه،‌3 آذرماه با یاد شهدای جهادگر و گرامیداشت هفته مبارک بسیج و با همت شورای جهادی، اداره تبلیغات اسلامی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر تصریح کرد: در این گردهمایی که با حضور مسئولان و اعضای گروه‌های جهادی، ارکان محلات و عموم علاقه مندان به گروه های جهادی و حوزه کارآفرینی و اشتغال برگزار می‌شود، محمود کریمی، معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی به عنوان میهمان ویژه همایش به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

رئیس شورای جهادی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه این گردهمایی سوم آذرماه در سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این گردهمایی همراه با برنامه‌های متنوع همچون اجرای سرود، تجلیل و اهدای جوائز به شرکت کنندگان همراه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha