شهدای دانش‌آموز در دنیای معاصر بهترین الگو هستند
کد خبر: 4101941
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

شهدای دانش‌آموز در دنیای معاصر بهترین الگو هستند

مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شهدای دانش‌آموز در دنیای معاصر بهترین الگو برای نسل جدید هستند، بنابراین باید برای شناساندن آنها بیشتر و جدی‌تر تلاش شود.

شهدای دانش‌آموز در دنیای معاصر بهترین الگو هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی 2 آذر با همراهی حجت‌الاسلام محمد ناجی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و علیرضا سرتیپی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب با مادر شهید فرهنگ صادقی دیدار کرد.

وی در این دیدار شهدای دانش‌آموز و دانشجو را بهترین الگو برای نسل جدید در دنیای معاصر دانست و اضافه کرد: چنانچه فرزندان‌مان راه، مرام، سیره و آرمان‌های شهدای هم‌سن خود را بدانند، به‌طورقطع آنها را برای خود الگو قرار می‌دهند، پس لازم است، که رسانه‌ها در زمینه‌ الگوسازی جدی‌تر گام بردارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه الگوپروری و الگوسازی یکی از مهم‌ترین رسالت‌ها در برهه حساس کنونی است، گفت: نسل جدید برای اینکه سره را از ناسره تمیز دهد، به یک اسوه نیاز دارند.

فیاضی خاطرنشان کرد: خوشبختانه از این نمونه‌ها و انسان‌های شاخص در طول تاریخ انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به‌فور پرروش یافته است، ولی لازم است، که در جامعه به خوبی شناسانده شوند، که این مهم وظیفه رسانه‌ها، والدین و اولیای مدارس است.

انتهای پیام
captcha